Mojim Lyrics

trust + me + god 】 【 Lyrics 500 lyrics related been found
Here is the result for item 1 to 100; you can try to narrow the result by entering extra words.

Album ( Page Link ) Song ( Page Link )( Partial Lyrics )
1 1.Circles Around This Town now how I trusted A Montero with the AC busted A couple bad demos on a burned CD Would take ... mos on a burned CD Would take me all the way to Tennessee I showed up to the new apart ... e I showed up to the new apartment First month's last month's two deposits Hadn't heard the sound of a door slam yet Thank ... ound of a door slam yet Thank God I was an optimist I drove circles around this town Trying to write circles around this town Trying to say so ... und this tow
2 8.Death Of The Celts his day Remember now to do him so proud In God we trust cry it out loud Redeem my salve of winning ways Re ... em my salve of winning ways Remember all the darkest days Of that I know will see ... days Of that I know will see me tread Walketh upon the field of the dead The burden of blood the breaketh of bone The battlefield now I make it my own The glory ... uth again Strangely no wonder memories remain Pour thy scorn upon the realm Pity ... thy scorn up
3 5.Holy 's makin' me say That the way you hold me hold me hold me hold me hold me Feels so holy holy holy holy holy On God Runnin' to the altar like a track star Can't wait another second'Cause the way you hold ... second'Cause the way you hold me hold me hold me hold me hold me Feels so holy I don't do well with the drama And no I can't stand it being fake(No no no no no no no no) I don't believe in nirva ... hat we love in the n
4 6.Unstable d LAROI Sometimes I think I overthink And I start to feel anxiety There were ti ... to feel anxiety There were times I couldn't even breathe But you never once abandoned ... But you never once abandoned me I tried to scare you Scare you away Showed you the door You adored ... howed you the door You adored me anyway When I was broken in pieces You were my peace of mind You were my peace of mind Yeah you love yeah you love you loved ... love yeah you love you l
5 1.Holy 's making me say That the way you hold me hold me hold me hold me hold me Feels so holy holy holy holy holy On God Runnin' to the altar like a track star Can't wait another second'Cause the way you hold ... second'Cause the way you hold me hold me hold me hold me hold me Feels so holy I don't do well with the drama And no I can't stand it being fake(No no no no no no no no) I don't believe in nirva ... hat we love in the n

6 1.Act A Fool tor Akintimehin Shamann Cooke Composer William Leonard Roberts II Olubowale Victor Akinti ... rts II Olubowale Victor Akintimehin Shamann Cooke It's a beautiful day to get so ... It's a beautiful day to get some money and every day is another opportunity to touch so ... nother opportunity to touch some paper So I pray you wanna see a young nigga shine If not nigga put ya head in a hole or I'ma put a whole in ya head Ya heard ... t a whole in ya head Ya heard me Tell
7 2.Turnpike Ike an't fuck me like a king no more I told her she gotta make love to ... ld her she gotta make love to me like I'm an emperor An emperor Man I done got money everywhere nigga but particularly that Turnpike south It's really a blessing ... young nigga like Renzel Indictment on the way got Sadow on the case When you get your first kilo it should be on your face Nigga movin' like the Mob hundred thous ... ed to be one of the fortunate men Bitches come from everywhere
8 15.Gold Roses eah I'm home now it's over now so... Yeah She got a thing for Chanel vintage that dropped before she could speak English Do you love ... uld speak English Do you love me or love seekin' attention I mean which one is it? You keep callin' me ya twin but twins ain't this differenMentally I'm already on next year that'sme2020 clear vision You sayin' let you finish I ain't tryna hear it I'm all for spiritual liftin' but I don't fly Spirit I'm all for ... en my mo
9 5.Out Of Luck reciate Remember the time I ain't have this But when they see me in a mansion Tell me that they proud and they clapping AR I had to demonstrate Honestly‚ I'm really just rapping On my'Gram‚ I got fans and they love ... ram‚ I got fans and they love me On my'Gram‚ I got haters they hate me They say that'This nigga a fucking nerd' Wonder why they seeing ... nerd' Wonder why they seeing me lately Wonder why they***** wanna datme Wonder why
10 10.Trust ins10.Trust I don't trust myself when I'm around you I don'ttrust myself when I'm around you Lately I don't think I even know ... ely I don't think I even know me Every time you come around I'm like the old me old me Take me back to when you were my only Well we were thicker than thieves like a pod two peas And all at once it's like I'm being so ... at once it's like I'm being someone else yeah You're all I want but I know tha
11 9.Blind(Feat. A Boogie Wit Da Hoodie) hang with me All these. keep blinding me All these diamonds keep blinding me No snitches no suckers nah(Mwah) I ain't with it(Go) She said she don't got no type she like the boss type(Boss) A rich nigga tha ... t for evidence(Huh?) If you come too close you in rare air Every time I hit the club I rock a rare pair(Ooh) Twin stones on my finger and the cut pair(Burr) And they big as real pears I'm a real play ... r(Well damn) Need to call a timeout'cause this s
12 9.Weather The Storm on't give me no Grammy Puttin' awards on wrists We had to kill just to make it out shit we puttin' rewards on niggas Live by the gun and we di ... like this ain't doin' consignment I brought my momma tears and I turned'em to VVS diamonds I know you see ... o VVS diamonds I know you see me on top of my game ain't see me declining Tony a monster the night that he saw ... monster the night that he saw me he seen I was climbing They took my elevator I said fuc
13 3.Deez Streetz(Feat. Lil Durk) are about me And every time you see me out You know I keep a strap in case they try to creep Take thizz and the green dots Do that shit every week Niggas get killed all ... ow Send the location we could meet Bitches fuckin' for the cloud now Nme bad out in these streets Girl I'm losing my sanity(Sheesh) I done been fucked up all my life This shit was planned for ... ife This shit was planned for me(On God) And I don't know nothing'bout that bitch But s
14 12.Close To The Grave a hold of me baby Knew I shouldn't have never let you close to ... t have never let you close to me baby I be clutchin' on my fire you never know these days Gamblin' with your life you gettin' close to the grave Sorry Lord the De ... Lord the Devil got a hold of me baby Knew I shouldn't have never let you close to ... t have never let you close to me baby I knew I shouldn't have never showed you that I love you my nigga I fucked up when I showed you that I ... d up w
15 18.Heaven > Lyricist JesseJames Rutherford Composer JesseJames Rutherford Danny Parra Sarah HudsonJesse St.John Gellar Lars Stalfors Zachary AbelsJeremiah Freedman Brandon Fried Michael Margo ... an Brady Rock Mafia There's something'bout you baby There's something'bout the way Ya got me shaking like a seizure No mistaking that I need ya I would die for your heaven I could lie here forever Every night we're togethe ... er You really want You remind me of my mom You make me(
16 7.The Stereotype The Commitment7.The Stereotype Iight look I grew up on South of the Tha ... I grew up on South of the Thames So yeah man I know about a stereotype A screw face and a gold tooth Nah mummy I ain't gonna be those guys I'm gonna be a lawyer ... t of my mandem have been jail Me I've got girls pregnant that I never loved So I could have been a baby father as well I got Gucci belts I'm Muslim And I rap like ... in't gonna rob nobody believe me real shit I just think t
17 1.Top Of The World(Feat. Snoop Dogg) ud till I mean it Talk like I be the messiah I'm on top I'm on top I'm on top of the world See ... p I'm on top of the world See me run see me run See me run with the girls I'm on top I'm on top I'm on top of the world Need a break then I'll take to the top of the world Euphoria Mys ... urn to dust All I knew who to trust Had a chance for good love See me on tele See me on billboards and banners See me with white picket fences Now watch
18 4.Black Wave(Seattle Sessions) with an omen tatted on my wrist Black wave coming will it drop? I can see the fear yeah it's written on the wall Who you gonna ... ten on the wall Who you gonna trust when the killer is the cop? Fire in my bloodstream water in my lungs Waiting on a black wave running in a rat maze Shaking in ... ng down the street I swear to God you don't wanna test me Don't test me Black wave blocking out the sun Baby when you go down ain't no coming up Thought that you were sa
19 4.Spell KI Slow come and kiss me slow No I don't have to go Show me all there is to know All of the lights are down But I see right through you dear It's silent as we trade mouths But I hear you lo ... love deep You can plant your trust in me I lay down your little bricks where you thought you would have to lead You don't even have to try I'll stay through mighty sweet ... ou til it hurts like hell(til god breaks this spell) Til god breaks this spell… Til (
20 2.Top Of The World ud till I mean it Talk like I be the messiah I'm on top I'm on top I'm on top of the world See ... p I'm on top of the world See me run see me run see me run with the girls I'm on top I'm on top I'm on top of the world Need a break then I'll take to the top of the world Euphoria Mys ... urn to dust All I knew who to trust Had a chance for good love See me on tele See me on billboards and banners See me with white picket fences Now watch

21 1.Paranoid ow when someone come and try to take my life I been sleepin' with the.44 like every night In the whip I pray to ... y night In the whip I pray to God I don't see flashin' lights God damn they right behind me And I wake up everyday I wake up everyday with this anxiety And you know where I stay Co ... y And you know where I stay Come alone on my place And they following me Two hundred bands under the floor in the kitchen A little more been watchin' the c
22 1.headstrong o hope no trust no love they can define where the heart is but they are heartless insincere these motherers don't think straight no hope no ... n't think straight no hope no trust no love i can't recall where it started but they are broken they are lost these motherers don't think straight you can only be ... brighter youngblood let them medicate do not let me hesitate no hope no trust no love they can define where the heart is but they are heartless insincere th
23 15.Used to Love You y you ask me to stay when you wanna go Dancing with other ladies while I'm here at ho ... er ladies while I'm here at home? Yeah Was it something that I done? Am I being dumb? I did nothing wrong Didn't take too long for you to stray away What happened to us? You don't ... n't give a fuck all about the trust You were so in love Ain't that what you said? Boy I've had enough Yeah I called your bluff Lucky you were drunk And you ended ... up too dosed away Nearly had
24 10.Effected ch stress God gon' lend me next'Cause niggas stress me out here lookin' petty now All because they mad they gon' be scrapin' pennies now Fuck it tell my little ma'Bring the Remy out' O ... nny out but please don't feel me now' Aw shit I forgot she ain't with me now It seems like they always leave at the right ti ... y always leave at the right time The ones that always seem to keep me from my right mind I guess I got to write my problems down'cause in m
25 3.Heaven There's something'bout you baby There's something'bout the way Ya got me shaking like a seizure No mistaking I would die for your heaven I could lie here forever Every night we're together If you'd like ... er You really want You remind me of my mom You make me feel like God And I'm watching you fall from above There's so ... you fall from above There's something'bout you baby There's something'bout the way Ya got me shaking like a seizure N
26 3.Red Roses(Feat. Landon Cube) to pass time but bitch I ain't no fiend I got money on my mind I be stacking my green Shawty said she like my style I be dripping with ease Pl ... g with ease Please don't send me naked pictures I don't like to be teased Say she got that super soaker well girl just let ... per soaker well girl just let me see I ain't worried bout shit these niggas ain't scaring ... it these niggas ain't scaring me I was destined for this life this is my destiny Friends wanna be friends
27 13.Why you love me Even though your parents They don't fucking ... ur parents They don't fucking trust me They probably alright though I know I'm an asshole No reply to all your texts girl I do you mad cold Like you're just Dying to dr ... find the keys now Looking for God but you're down on your knees I'm All that you want but not what you need girl why... Tell ... hat you need girl why... Tell me why do you still love me Why do you love me? You know you s
28 13.Lost& Found ions'bout me Every time I leave the house when I'm in or when I'm out Girlfriend say I treat you foul but I don't know At the end of the day you know you ... urself And I'm tired of the times when you run your mouth Time's only running out baby you made me take a vow Stop your whining and sum it up what are we now? At the end of the day you know yourself Can't hear when you're talkin ... id enough Went through this moment once when my GPS broke Don't know whe
29 6.Mad Stalkers Offset & Metro Boomin-Without Warning6.Mad Stalkers Lyricist ShayaaJoseph Composer ShayaaJoseph2121212121 I'm from out the gutter middle finger Zon ... woo woo) Offset! Mad Max with me I'm Biggs(Mad Max) Run through the draco we got six(six) Busting all on your bitch face(ugh) Make the bitch play with my kids(hey ... orth with the gualas(Migos) I met some enemies could've bought a helicopter Do the surgery on the coupe like a doctor(skrt) Heard that nigga popped a cou
30 10.Darth Vader Offset & Metro Boomin-Without Warning10.Darth Vader Lyricist ShayaaJoseph Composer ShayaaJoseph If young ... oseph Composer ShayaaJoseph If young Metro don't trust you I'm gon' shoot you Yeah the game I finessed it yeah(ooh) I count up the blessings(count up the blessings) The diamonds is precious Ain't having no pressure(no) I ... lain) I brought the gang with me he killed10 with the suppressor(the gang) Recording all night she sleep Bitch wake up this dick is f
31 10.Ten Million bigger home Everything clean like my chicken bones I work hard I work hard for it Had to go back to the chalkboard We was tourin' countries a ... what am I? You lied they consume it you say that you boomin' That's probably why ... u boomin' That's probably why Metro don't trust you gosh I am not surprised I am not surprised yeah Had to optimize then monopolize yeah We turn out the lights then we co ... turn out the lights then we come alive yeah All these dollar
32 8.Cold don't ask me am I okay that make it worse Another body in the dirt swear to ... her body in the dirt swear to God the city cursed And we just tryna survive I hope I live through25 Lord knows that I tried I seen so many brothers die Take a loo ... 'm just another nigga First time I got robbed it was my guy it was my homie Weeks later he died but shit I still feel like he owe ... shit I still feel like he owe me Man the city is crazy and half my niggas still in prison St
33 6.Hard Feelings Loveless(慟無愛) Lorde-Melodrama6.Hard Feelings Loveless(慟無愛) Lyricist Jack Antonoff& Lorde Composer Jack Antonoff& Lorde(Go back and tell it) Please could you be ... his song is for you Cause I remember the rush when forever was us Before all of the winds of regret and mis ... of the winds of regret and mistrust Now we sit in your car and our love is a ghost Well I guess I should go Yeah I guess I should go Hard feelings— These are what ... ith the hard feelings of love God I w
34 6.LOYALTY. we ask is trust All we got is us Loyalty loyalty loyalty Loyalty loyalty loyalty Kung Fu Kenny now My resu ... alty Kung Fu Kenny now My resume is real enough for two millenniums A better way to make a wave's not defendin' them I ... a wave's not defendin' them I meditate and moderate all of my wins again I'm hangin' on the fence again I'm always on your mind I put my lyric and my lifeline on ... ollin' with it at the right time right now(Only for the dollar sign) Bad
35 8.Powers That Be You Than Me8.Powers That Be feat. Chris Rock Nas Producer Sap[Intro Chris Rock]'The Lord as my witness Lord as my witness there's not! There ... l I said'fuck school!' What's meant to be is meant to be I rather you than me Die with pride forty shells on the murder scene Rolls Royce leather stitching in the steering wheel Ninth album Ice Cube nigga ki ... with the drapes like an apartment in it Whole hood know it only one that's white on white Na ... y one th
36 16.Lose You tter than me. Out there you just have to fit into a pattern that so ... to fit into a pattern that somebody's already laid out for you. Life we live you have to set your own patterns your own ideals. You have to handle the whole job ... it now we just gotta keep it America's most wanted man I'm still on the run All these number ones and we still not the ones No hard feelings but I'll still get yo ... t for the glory not the honor mention Not tryna be fourth and inches
37 17.Can't Have Everything the man Come and get your mans I don't know first you caught the hands Then you took the stand It's a joke but you say you real—I don't unders ... I don't understand On a yacht me and all the dogs actin' like some dogs We evolved used to think vacatiomeant Niagara Falls Swear to God shout to Buffalo never duckin' low I don't stop man I'm stuck on go always hug the row Fuck a opp make his body roll yeah a lot ... ing I went off in the'16 give me'17 Want a l
38 1.free spirits h no save me from my life take me on a flight isn't it interesting isn't it great? we disintegrate integrate drift into space like cosmic dust i was born a star a ... in progress'til posthumous no god i trust they want us all to get ed up free spirits free spirits free spirits fireball shots fire thy blunderbuss wounds hide inside wo ... those broken bones burn the same don't you know we're to blame we sold our souls over chosen flames went to search t
39 1.Solid Gold You gave me solid gold But to my touch it felt cold You gave ... y touch it felt cold You gave me something real I saw sorcery I saw alchemyGod I was lonely Stuck in my own skin In spite of my pride I finally let you in And now I see it now I'm certain I see you with my e ... I see you with my eyes opened Trusting that our love Our love is enough Solid gold and perfect to the touch Our love was torn apart A victim of my raging heart Bu ... ter end Piecing it back
40 1.Black Wave with an omen tatted on my wrist Black wave coming will it drop? I can see the fear yeah it's written on the wall Who you gonna ... ten on the wall Who you gonna trust when the killer is the cop? Fire in my bloodstream water in my lungs Waiting on a black wave running in a rat maze Shaking in ... ng down the street I swear to God you don't wanna test me Don't test me Black wave blocking out the sun Baby when you go down ain't no coming up Thought that you were sa
41 3.Bounce Back eJohnson& Metro Boomin Composer Big Sean TM88 AmaireJohnson& ... Big Sean TM88 AmaireJohnson& Metro Boomin If Young Metro don't trust you I'm gon shoot you Last night took an L but tonight I bounce back Wake up every morning by the night I count stacks Knew th ... ies Got the city fuckin' with me'cause I'm homegrown Vibin' out more than my phone though Leave ... re than my phone though Leave me'lone me on my own though Look I cut that bitch off li
42 4.Bad and Boujee(feat. Lil Uzi Vert) rt) Lyricist Metro Boomin Offset Quavo& Lil Uzi Vert作 ... zi Vert Composer Metro Boomin Offset Quavo& Lil Uzi Vert You know young rich niggas You know so we never really had no old money We got a whole lotta ... new money though hah(If Young Metro don't trust you I'm gon' shoot ya) Hey! Raindrop drop top(drop top) Smokin' on cookie in the hotbox(cookie) Fuckin' on your bitch she a th ... ope in the crockpot(pot) We came from nothin' to somethin' nigga(hey) I
43 4.Tony Stanza(feat. Tonedeff and Marcus D) sman Tell me(Sample) Who doing the work? Tell me(Sample) Who doing the work? Tell me(Sample) Who doing the work? Tell me(Sample) Who doing the work? VERSE1(Substantial) Yall so ... k? VERSE1(Substantial) Yall some underachievers You'll never be a boss or leader Competitor you're hardly that either You'll never be as hard as us creatures You' ... s hard as us creatures You're messin with Gods of the speakers They sayin Oh My God he's a genius How y
44 15.I Love You Forever and Beyond Eternity Kozelek Came home from tour it has been two month I know The sum ... been two month I know The summer is passing I'm looking heavier I know Lay down on my bed I look down my ... down on my bed I look down my god my belly looks like Play-Doh I'm almost fifty I guess it's just the way life goes Yesterday I got back into my better exercise r ... you the way you look good to me But I ain't twenty-five anymore it's hard it's just the way life goes Turned on the TV an
45 8.Second Hand Smoke second time around As this bottle emptied straight into my mouth again I'm really starting to resent the fact that you're completely sick and ... shows Guess I'll take the blame once againJust keep scratching at my limbs until I let you in Until I let you suffocate this life right in front of ... e this life right in front of me This chance that I've been given Until I let you suffocate this life right in front of ... e this life right in front of me This chance that

46 2.Sulphur icons of God Revelations of darkness and seas filled with blood co ... and seas filled with blood come alive Bury the servants of God Like sinners we speak for sinners we are Dig your graves to the sound of the battledrum Strike them down to the sound of the bat ... empty cold eyes He of many names and many lies I wear these scars I am these wounds I am ... scars I am these wounds I am meant to be His sacrifice Stand still and behold the end of days Fire! Fire
47 11.Lost and Found ke your timeJust trust let me raise you right and later We can raise a glass to life and say' Here's to the ti ... life and say' Here's to the time we have Here's to the lines we crossed Here's to the ones we're waiting on and the ones we lost Here's to the ti ... ones we lost Here's to the time we have Thank God for what we got Here's to the ones we're waiting on and the ones we lost And found the ones who stick around Lost and found the ... daughter Wish
48 7.Lonesome Road to Hell r>7.Lonesome Road to Hell My eyes dark blank and vacant Repulsed by all that's sacred These thoughts they co ... sacred These thoughts they come to mind Now I never trust the living Corrupt and deceiving Destroy all mankind ... deceiving Destroy all mankind God have mercy on me For now I must deceive I'm not turning back I already hear the bells And I'll leave a trail of blood On this loneso ... trail of blood On this lonesome road to hell I'm no
49 1.Extra Wavy(Bonus Track) nt much time in clubs unless you say the one I'm in: The Social Club Before I ... in: The Social Club Before I met my girl I swear I'd pray so much I used to rap about my exes now I'm growing up No more ti ... now I'm growing up No more time to waste on stupid things Nothing's new to ... tupid things Nothing's new to me I keep these rappers on a losing streak They ask us how we do it Ask us how we do it woo! Misfit gang gang You know how we move i ... se words intert
50 3.Pop Out Revenge a talk to me I filter out the negative that's my new philosophy We got us we got art I got ... hy We got us we got art I got God that's from the start Can't nobody touch my vision Man I feel like Tony Stark When I'm popping out popping out yeah yeah I'm pop ... r quit her job I don't know somehow I dodged a27 club Woah yeah nobody like us These rappers are doing the most I don't know who I can ... e most I don't know who I can trust Told them that I don't do drugs Beli
51 7.Maybe ghts tell me that I should let it ride Something tells me that I shouldn't compromise So I'm gon' say that they gone please don't waste my ti ... gone please don't waste my time They wonder if I'll ever change Maybe maybe maybe maybe And if I do are you gon' turn away? Hey man hey man hey man hey man hey m ... 1: Marty] Yeah yeah Not the same person I was when you met me Going to church every Sunday I actually like it Hurt by the people I ... like it
52 8.How Good urt the same[Verse1: Marty] Yeah I was raised[?][?]to the middle of nowhere Now we make songs and we shifting the culture If we leave ... fting the culture If we leave God out then we missing the focus I see Christians embarrassed of ... see Christians embarrassed of God But honestly that's just embarrassing us If I can't talk about him in public How can he ... bout him in public How can he trust us to speak right in front of a crowd? I ... right in front of a crowd
53 16.Extra Wavy nt much time in clubs unless you say the one I'm in: The Social Club Before I ... in: The Social Club Before I met my girl I swear I'd pray so much I used to rap about my exes now I'm growing up No more ti ... now I'm growing up No more time to waste on stupid things Nothing's new to ... tupid things Nothing's new to me I keep these rappers on a losing streak[Hook: Fern] They ask us how we do it Ask us how we do it woo! Misfit gang gang You know h ... t he throw thes
54 11.Baller Alert Honorary member[Hook] I smoke a lotta gas drink a lotta syrup Did a lot of dirt flipped a lot of work Walk up in the spot they like baller al ... million sellin' dope in North Memphis Made a whole ticket nigga just in South ... le ticket nigga just in South Memphis Remember all the bad bitches stay in East Memphis But I think my black haven bitch was the thickest(for real) But I swear my California bitch was the littest I just flew a ba ... back of the Bentley(h
55 5.Take It All ee You be God and I'll be me You be God and I'll be me There's no place I'd rather be Than her with you and you with ... han her with you and you with me You are my home my hiding space I am found in you And my heart is set on you May my soul forever lean Upon your word upon your love for I ... our word upon your love for I trust in you So take it all Lord Every joy and every tear Take it all Lord Every treasure every fear Nothing is off limitsJesus s
56 9.2100(feat. BOOTS) is war time check your wrists(Ready kids?) Over to your right shine a light Got a bevy ready for the fight I just wanna live I don't wanna ev ... m the blood Love when you beg Trust I would sooner put a puckered pair of lips to the sun Love will survive Run out under iridescent lights for our lives I will b ... ght Minds over might Swear to God They could barely even see the dog They don't see the size of the fight Wake up Drink water Smoke blunt Clean oil my Kaliashniko ...
57 1.Bounce Back If Young Metro don't trust you I'ma shoot you Last night took an L but tonight I bounce back Wake up every morning by the night I count stacks Knew that ... ies Got the city fuckin' with me cause I'm homegrown Vibin' out more than my phone though Leave ... re than my phone though Leave me'lone me on my own though Look I cut that bitch off like an edit My daddy a G it's genetics(Straight up) I heard ya new shit it's pathetic ... I do is righteous Betting o
58 9.Solid Gold You gave me solid gold But to my touch it felt cold You gave ... y touch it felt cold You gave me something real I saw sorcery I saw alchemyGod I was lonely Stuck in my own skin In spite of my pride I finally let you in And now I see it now I'm certain I see you with my e ... I see you with my eyes opened Trusting that our love Our love is enough Solid gold and perfect to the touch Our love was torn apart A victim of my raging heart Bu ... ter end Piecing it back
59 2.Dang!(Feat. Anderson.Paak) that know me best The key that I won't forget too soon I can't keep on losing you you you you you you I can't keep on losing you you you you y ... t shit no fun So when I get home I'mma give you some Make you feel like woo when I hit that drum Yeah the dick ain't free I don't give no fucks Yeah it's complicated got you frustrat ... ated got you frustrated Get home late and you don't trust me baby You way too drunk you don't know what I'm saying You can drive
60 10.God Is Fair Sexy Nasty(Feat. Kendrick Lamar) ine10.God Is Fair Sexy Nasty(Feat. Kendrick Lamar) Open your legs Say yeah share say yeah share say yeah Heart to my dying light bulle ... e no guideline One day four times You don't mind that I don't care(pleasure pleasure...) Your divinity has turned ... ...) Your divinity has turned me into a sinner God is fair(pleasure pleasure...) And your beauty can even make hell have a winter Yeah and a freak mind is divine so we fuck from b ... up Why do why do anything
61 12.When It Rain bitch let me bang Bruiser Brigade we run that train Put that thang in her caboose Only way you hang is with a noose Beef with us it ain't no t ... ain't no truce Y'all niggas lame y'all ain't like us Hanging with the devil off angel dust For that money in ... angel dust For that money in God we trust All fall victim for greed and lust Who you'pose to ... reed and lust Who you'pose to trust when guns gone bust? Living every day like it's the endJust waking up fee
62 10.Yeah Yeah Yachty-Summer Songs 210.Yeah Yeah I know you know I know I need you here That's probably why you're never ever here You left my heart ... he real story You said your homeboy raps can he afford me? Cause I'm not doin' favors no more You left my heart on the floor Bitch you cannot play ... e floor Bitch you cannot play me I'm a lord Trap6 pop your spinal cords woah I broke your best friend's headboard Dick so good turn that hoe to George That ... turn that hoe
63 3.Who Shot Me? .Who Shot Me? Who shot me? Motherfucker who shot me? I don't know Who shot me? Motherfucker who shot me? I'm like damn Did the homies set me up? Cause we ain't really been talking much I know that sounds sick My thoughts dark as fuck Like the barrel of the pistol I saw ... el bad My lil bro still mad Somebody got to pay for that My granny's prayers work Cause it could've got worse I'm talking pictures on the shirt When the shots wen ... ot a millio
64 15.FDT(Fuck Donald Trump) ng on in America they're afraid we're gonna say something or do something but we just wanted to watch the rally and to get kicked out because we're a group of black people is really crazy. It shows ... in L.A. we gon' fuck it up Home of the Rodney King riot we don't give a fuck Black students ejected from your rally what? I'm ready to go right now your racist a ... n't be a slave for him He got me appreciatin' Obama way more Hey Donald and everyone that follows Y
65 1.Ringo I don't remember how I got there Waiting at the train stop Hoping that the rain stop The pain throbs at the front of the skull I should have t ... Squint like Clint tryna spot me in the cursive Missing persons lost in your costu ... ing persons lost in your costumes Blood moon and a boombox full of volme If I had the authority I would probably Make everybody throw they're hands in the sky And everything I said in this song would be ... a falling star Once upon a tim
66 1.Figure It Out ow many times I've tried to you I can't lie to you I can't lie to you I never lied to you(Uh) I can't(Can't lie y'all he disrespected y'all) N ... pected y'all) No matter how times I've tried to you I can't lie to you I can't lie to you I can't Always on my mind I can't figure it out Uh just like a nigga go ... just like a nigga go figure Some shit they said they might never figure Mo' figures more hating ass niggas Mo' commas more hating ass problems I can't figure it I ...
67 8.Shorty Gotta Fat Ass elf I got me a Sex on the Beach from the bar I know this girl was looking at ... know this girl was looking at me from afar Plus she with a crew they all got it going on She ca ... hey all got it going on She came over and asked me if my name wasJohn I said'YeahJohn Doe so what's it to you?' She said'Sorry yo I just thought I knew you' She walked away dissed because I h ... but now she starts to follow me Watching where I'm going seeing who I know Once she
68 6.Tristan s turning me Oh it's closer closer Closer calling me Now if you're going to do it do it noGod help you Tristan When we rise we rise so high ... When we rise we rise so high God help us Tristan(Ah ah ahaaaaaaa Ah a ... u… now to trust in me Now if you're going to do it do it noGod help you Tristan As we rise and rise so high Sunlight Tristan(Ah ah ahaaaaaaa Ah ah ahaaaaaaa) On a wave that takes ... aaaaaaa) On a wave that takes me out God(!
69 4.4th Quarter s Know in God we trust Soon as I wake up Count count count up Only man that I ... ount count up Only man that I trust Paper's full of that kush Balling out of your budget[Verse1]4th quarter down10 We just going for the win Crossover hit the fad ... on the wood Water diamonds on me flood Look who made it out the hood I just wish a nigga would Niggas hate ... ish a nigga would Niggas hate me from the bleachers Niggas preying on your weakness I been rolling with the
70 5.Cold Shivers mised Got me paranoid mama Waking up in cold shivers Thank the Lord for the blessings Got to keep it on the dresser I can't ... eep it on the dresser I can't trust niggas Yeah I do believe in karma Bad dreams of the drama I'm in cold shivers Shots ringing off outside I'm in cold cold cold ... all my dead homies Mama tell me to keep my faith I keep my9 on me Paying lawyers fighting cases on a daily basis Baby mama out here fucking up my reputation Hate that my kids are
71 8.Goes Around Comes Around Around Comes Around Bridges always burn Tables always turn What goes around co ... lways turn What goes around comes right back round Monday night and I'm up[?] Why they hating on ... I'm up[?] Why they hating on me for? Why? Cos I got potential and I got the ... I got potential and I got the mental to be one of the greatest alive And y'all want a piece of the pie And they wanna seek and divide But where was you where when ... y tears that I had to cry Got me(
72 16.True2 Self Beam me up Scotty Beam me up Scotty Beam me up Scotty Beam me up Scotty Beam me up Scotty.. No I won't change No I won't change I won't change So ... won't change I won't change Sometimes I be feelin' like'Fuck rap' Cause ain't nobody interested in all this real shit Real But that be going through my mind on so ... be going through my mind on some real shit Like why this nigga heavy underrated? That shit got niggas steady contemplatin' I'm tr
73 8.Salute wist up some dirty my nigga let's twist up some dirty This for my young niggas grindin' went stashed'em a Rollie[Bridge] I see your loyalty payin' off I see your grind been payi ... much juice niggas can't hold me I got way too much juice niggas can't hold ... much juice niggas can't hold me Bitches can't hold me I'm juiced up with shorty I'm whipping the'Rari Or the new Maserati Bust a jug in the West End at the parking lot Used to sell my ... ot up a whole sta
74 7.Seven Rings ggas with me win now[Hook] My left and right hand Robert Horry Plus my nigga pop Xans unemployed I can't stop I'm goin' in steroids I tried to ... I tried to tell you when I came it was God I'm washin' off my hands with the mula like it's Ajax Sippin' out my cup hell no don't you taste that Hundred percent chance I d ... ed off slizzered they callin' me The Wizard Valet got that Porsche Casino got that Porsche Killers all I know feel'em up with the dough You know I'm on
75 10.Nights e I don't trust'em anyways You can't break the law with them Get so ... break the law with them Get some gushy have a calm night Shooters killing left and right Working through your worst night If I get my money right You know I won't ... ur eyes well up? Did you call me from a séance? You are from my past life Hope you're doing well bruh I been out here head first Always like the head first Signal ... up ahh The sun's going down Time to start your day bruh Can't keep b
76 1.Durdy dirty I came up from nothing I'm from when niggas hop out and pop your ass for nothing250 on the dash I do that shit for nothing I put100 on y ... l these bitches say they love me I can't never trust'em You know I can't go nowhere without the fucking Russian I ain't with no back and forth I see that nigga rush'em Hit that ni ... m pussy niggas bombs away I come from when you talk that shit nigga you gon' be gone today[Hook] I'm from the dirty dirty dirty dirty I keep a S
77 8.Poppin ft. Currensy nigga And trust me nigga you don't want no drama nigga Cause I swear we all nutsJohn Bobbitt nigga If you ain't got no skaters you ain't poppin' nig ... kinda thick as fuck and got some knockers My niggas really blood and you just spottin' We all over the bread like a sloppy joe And when I'm in the pussy I'm a bos ... respect my art Man I swear to God these pussies soft like a moth Weezy baby diaper off different cloth Different thoughts sippin' syrup like it's broth lif
78 3.Figure It Out ft. Kanye West& Nas tana-Wave Gods3.Figure It Out ft. Kanye West& Nas[Intro Kanye West& Nas] No matter how many ti ... st& Nas] No matter how many times I've tried to you I can't lie to you I can't lie to you I never lied to you I can't Can't lie y'all he disrespected y'all No mat ... spected y'all No matter how times I've tried to you I can't lie to you I can't lie to you I can't[Verse1: Kanye West& French Montana] Uh just like a nigga go figu ... just like a nigga go figure Some s
79 11.Old Man Wildin ft. Puff DaddyJadakiss tana-Wave Gods11.Old Man Wildin ft. Puff DaddyJadakiss[Intro] What I grow so gross it make you sick My last couple wins ca ... ou sick My last couple wins came by forfeit You not inside the same league as us I had to say a pray for the evil eye[Verse1: French Montana] One life to live two bitches rolling Took the dirty mon ... it[?]fuck the talent when you God gifted Coupe lows how we stay lifted Shorty want ti ... we stay lifted Shorty want time tryna buy
80 10.Figure It Out ow many times I've tried to you I can't lie to you I can't lie to you I never lied to you(Uh) I can't(Can't lie y'all he disrespected y'all) N ... pected y'all) No matter how times I've tried to you I can't lie to you I can't lie to you I can't Always on my mind I can't figure it out[Verse1: Kanye West& Fren ... just like a nigga go figure Some shit they said they might never figure Mo' figures more hating ass niggas Mo' commas more hating ass problems[Hook: Kanye West+ W ...
81 1.Devil Ass City only fear god in this devil ass city Keep my head up high cause I know these niggas can't fuck with ... these niggas can't fuck with me Asshole by nature one deep pussy nigga co ... nature one deep pussy nigga come get me(come on) Get yo ass with the curtis what the fuck is a curtis my nigga that's a fifty I only fear ... ga that's a fifty I only fear god in this devil ass city Keep my head up high cause I know these niggas can't fuck with ... these nigg
82 4.Ms. Moon Wale-Summer On Sunset4.Ms. Moon[Hook] I've been wanting it for a long ti ... been wanting it for a long time for a long time baby I've been wanting it for a long me for a long time baby I've been wanting it for a long me for a long time baby I've been wanting it for a long me but for a long time it's been the wrong time ay yeah Whatever you want it's on you it's on you it's on you babyJust know whenever you say it's on you it'
83 8.2 AM ens and some that never was And I ain't have to grow up in streets I know it well enough Growin' up with homies that grew up in it fell for so ... that grew up in it fell for some Sometime after whoop there it is for someJust learning to hoop some look son ain't no unsinging I mean I'll never be an unsung My uncle had bad lungs and I hope my brother learned so ... d I hope my brother learned something And he just tell me we gon' die from so(
84 21.KISA t all her trust her trust in relationships the unfaithfulness; It was a sha ... e unfaithfulness; It was a shame Both of them cheated leaving her a non-believer in falling in love She was jaded since day one looking for so ... d since day one looking for someone to blame She never really had shit she don't give a fuck about how much you got she don't care if it's a little or a lot[] She was lied to ... t[] She was lied to so many times by guys in disguise try
85 23.My Window s every time I'm gone Last tour she done slit her wrists and this ti ... ne slit her wrists and this time she done OD'd blacked out and broke her arm Feel bad lyin' to her bout the coke I done The doc said if I keep drinking Coke and C ... front door of an Exxon Cops came and locked him up they said they had a warrant Now I'm spending all my tour money on his lawyer Lord if this is you sending us a ... it loud and clear and please God I swear I won't ignore it anymore
86 5.Wait gunshots] Trust the fuckin' shooter[Verse1] Being feared goes farther than any part of ... goes farther than any part of me having respect does So I play to the tune of my own eardrum While I'm out on my quest love I don't speak on behalf of myself but ... ap does Christmas morning I remember waking up wishin' I could just go to sleep Cause we only got like two toys a piece I ask my pops did he do more for ... sk my pops did he do more for me? He said'yes I got you cl
87 2.Can't Trust A Soul r>2.Can't Trust A Soul[Intro] Huh I say we back on that other shit Squad shit that gang shit Huh look check[Verse1] I feel like a ... k check[Verse1] I feel like a God or a king In the Chi bet you ride with them things See an opp then we makin' a scene Hundred shot put your Glock on the screen Y ... talked to2Pac in a dream Told me'keep grindin' keep doin' your thing' Back in this bitch I got weight on my shoulders Bitch I'm No Limit don't play with my soldie ... 'm Oprah
88 2.Hear from You The Outcome-These Are the Days2.Hear from You Where do I run when my heart's confused? Where do I turn when my world's unglued. Who d ... my world's unglued. Who do I trust when friends are far? Where I need to be is where You are. Pre-Chorus Holy Spirit speak speak through. I'm waiting till I hear ... rest I will let You move. My God I need to hear from You. No wisdom on earth on which I rely Compares to the One who lit up the sky. You've seen my past and You' ...
89 12.Seashells In The East A man's home is his castle but freedom lives outside) Winners and losers(Yep the manor's a no-go T-shirt weather but mandem are so cold) Is it ... r?(Out here to out here) We came up in the same ends Bought sweets with the same pence Pot luck or was I god-blessed? If I couldn't rap would I be in the sa ... ldn't rap would I be in the same mess? Postcode blame the postcode But a strong mind's like a vacation The power of escapism If you ain't dream
90 8.Hard For night Argumentative but say she want compromise Women say they love but never more than the eyes Mistakin' it for ... han the eyes Mistakin' it for trust starin' right in the eyes Women say they love but never more than the eyes You the only one that my dick could get hard for I'm confused what the fuck you want ... heart for? Can you even hear me? I've been misused what the fuck you want my heart for? Girl- But Kevin it's you here but you ain't here though Gate
91 15.What Now devil in me said ooh I told that nigga Never noJust know it's another level that they ain't Really tellin' y'all So ... ain't Really tellin' y'all Somebody tried to tell me that the sky's my limit Knowing that was only just to cop my vision Livin' in the city of get down I laid down What now? What now ... now?[Verse1: Wale] They told me I never could but I soon did I want my old girl to get a new crib yeah I got pride pride pride pride pride And I'm beggin' for yo ...
92 3.Tec In The Church feat. Locksmith&Joyner Lucas opsin put me on in this bitch I wish you the best fam I was thinking'bout murking the whole staff of DefJam Niggas sleeping on ... of DefJam Niggas sleeping on me like a muthafucking craftmatic Counteme out guess these faggots bad at they mathematics Cursing ... d at they mathematics Cursing God like'why the fuck You take my brother?' Prescription pills to coke guess I love the feel of these uppers Arguing niggas cause Pa ... top five You don't fuck with me hoe
93 6.Putting On ck with Dame SwizZz working on his album And me bitch I'm still insane Popped a few pills to deal with the pain Prefer the money over fa ... pain Prefer the money over fame She'll fuck for a gram of cocaine Goddamn fame is such a cool thing Used to stand by the stove when the heat was off The preachers couldn't reach ... The preachers couldn't reach me whatJesus taught That's the same language that kept the slaves in line I walk out the house I'mma b
94 8.Dark Roads feat. Sareena Dominguez des Never trust a bitch right These niggas ain't loyal no more Money turn these niggas into hoes I just bought a pistol for my foes I just put ... it I ain't seen my daddy in some years I've been so focused on my career All these rappers sounding so robotic I done turned in to an alcoholic This industry's so ... nton] Yeah bitch I know I got trust issues That's what makes it hard fme to fuck with you Fuck you[?]never break a niggas heart Take a good girl and turn that bi
95 2.You Know It n only be me I don't fit in That's Steph Curry from the3 point for the win Reflect ... he3 point for the win Reflect God reflect greatness that's the movement And I stay real and I stay true You know know know know know know know it I can only be ... ow know know it I can only be me I can only be me You be in jeopardy tryna fit me in a category(yeah) I mean I hate boxes that's a common fact if you know ... t's a common fact if you know me Bounc
96 10.I'm Good(feat.Janice Gaines) chains on me now No I don't fit into your in-crowd Long as we living I'm good Breath in my lungs so I'm good ... reath in my lungs so I'm good God is with us so I'm good I'm good I'm good I was born in yak town South side next to a crack house Call the cops and you get shot ... nd you get shot down Thanking God for where I'm at now I don't chase fme I don't need the problems A million dollars cause a million problems B.I.G. made ... million problems B.I.G. made me
97 13.Until I'm Gone(feat. BJ the Chicago Kid) in the game for a minute It's been a crazy ride No matter where I go One thing we all have in common is We all have crazy pains and crazy hur ... s and crazy hurts And every time I want to give up I can see it in their faces And I start thinking'I can't give up! Can't give up.'[BJ the Chicago Kid:] I've bee ... ne now Until I'm gone now I came up from the bottom I came up from the bottom And I ain't even supposed to be here if it was up to y'all And I think ... t was u
98 6.Daybreak vilDriver-Trust No One6.Daybreak Never relent Throw yourself Never relent Through yourself to the future! This blood moon Begins with ... n Begins with a guarantee And mercury It ends in retrograde! It's just BLeeding ... etrograde! It's just BLeeding me dry So dont even try to say goodbye Resent ... even try to say goodbye Resentment yes I harbor some So don't even try to say goodbye This is NOt over now I'm far from down for the count I hear it beckonin
99 6.I Fink You Freeky[Explicit](God's Death Trap Remix) Explicit](God's Death Trap Remix) Sexy boys Fancy boys Playboys Bad boys I fink u freeky and I like you a lot I fink u freeky and I like y ... beats headphones When I get home I lounge on my zef throne mate Mom after ... my zef throne mate Mom after me cause I get so great making my money rapping over techno rave I can take you underworld lets go babe When I step up and do my thi ... a gam Want jy lam innie mang met jou slang in a man I fink u freeky and I like yo
100 6.Warning making something out of nothing I thought I would never switch teams like Duncan So now you all telling ... Duncan So now you all telling me I am not a Spur Making all these old feelings start to reoccur That's the reason I don't ... cur That's the reason I don't trust niggas Woe niggas fighting over words niggas fighting over colors Woe we not fighting off the enemy we fighting all the brothe ... g like the shit is undercover God damn god damn you in trouble yo

There can only be 100 items shown at a time, please add another word to narrow down the result.