Mojim Lyrics

if + i + make + you + mine + mine 】 【 Lyrics 500 lyrics related been found
Here is the result for item 1 to 100; you can try to narrow the result by entering extra words.

Album ( Page Link ) Song ( Page Link )( Partial Lyrics )
1 1.Call call done with you confess After putting my thing on your thing Condemn I made you vibrate from head to toe Don't tell your still the cold Back fold let me enter through ... ack fold let me enter through your back Hole Watch me score goal Poom Shebi I sabi abi ... re goal Poom Shebi I sabi abi Your legs open faster than4g Na that thing Dey ... ster than4g Na that thing Dey make the soldier Dey Pala I grow taller I penetrate wala Ask Stella or Bella They w
2 7.Make You Mine Take7.Make You Mine Lyricist Giveon Evans Sevn Thomas Marcus Semaj Rogét Chahayed Composer Giveon Evans Sevn Thomas Marcus Semaj Rogét Chahayed ... s Marcus Semaj Rogét Chahayed You're as good as it gets for me Slow it down Don't wanna miss a moment Sit me down ... nna miss a moment Sit me down if you want Teach me girl I'm willing I'll yours if you want Whatever you want Got high hopesJust like you Truth be told we both g
3 3.KEEP IT BURNIN VER LIKED YOU3.KEEP IT BURNIN Lyricist Nayvadius WilburnJacob Canady Composer Nayvadius WilburnJacob Canady Shit we gon' do this shit right Get in f ... in first-line let it take off You made it brine then I take off Cross me so much I got nails in my hand City on fire City on fire(Last time yeah yeah) City on fir ... lers I'ma buy a home then see you're home if I miss you Rubbin' on your ass but your mouth is the issue When you run for'24 I bet
4 1.I'll Never Not Love You Not Love You Every time my hand reaches for yours I feel the hesitation I'm sure thayou're not sure Every time your lips are kissing mine I taste the indecision it's messing with my mind I know there's a part of ... mind I know there's a part of you that's terrified to love again But I promise till the end I'll never run leave ... the end I'll never run leave you behind I'll never hurt you like he hurt you I'll never make
5 4.TOUCH It don't make sense but it feels so nice Show me show me oh Show me ... ce Show me show me oh Show me your chest on mine Show me your legs up high I don't wanna kiss all night kiss all night Wrong but it feels so right Wrong but it feels so right It don't ... ut it feels so right It don't make sense but it feels so nice Show me show me oh Show me ... ce Show me show me oh Show me your chest on mine Show me your legs up high I don't wanna kiss

6 9.UNDERSTAND ne in my life would be so near And now you're here I got you you got me When it's us babe you make me feel complete You're all I need Ooh ooh Maybe we can try it ... d Ooh ooh Maybe we can try it if you let me Take you by the hand You're the only one who understands So I guess that it's time I asked ... guess that it's time I asked you to be mine for all my days I hope you'll stay I'll admit that I'm scared'C
7 6.Can I Get It ll borrow If I can make if I can make your heart my home Throw me to the water(Water water) I don't care how deep or shallow(Water) Because my heart can pound like thunde ... pound like thunder(Water) And your love and your love can set me free I have promised I will love ... e I have promised I will love you till the end of time Through it all the good the bad the ugly and divine I will be the melody the rhythm and ... be the melody the rhythm
8 9.No Doubt About It ah that's you But hey I take the rap This one's my mishap And there's no doubt about it He tells me that he won't take the bait That I have a ... ut it Hands down the fault is mine And I'm prepared to shout it Out across the rooftops ... ut it Out across the rooftops if it makes you happy Oh yes I could So hey I take the blame This one's got my name And there's no doubt about it He says with forbearance in hi ... t's one thing I know for sure If that's true
9 10.Alone in the Room ired Does your heart still beat the way it did that night Nothing will last But ... t night Nothing will last But your smile Don't trust no more I'm not the kind Islington's wild foxes are just strolling around I just wanted to know Stars go roun ... wonder why Alone in the room If the days go by and you're feeling left behind Alone in the room When ... behind Alone in the room When you want someone silently Alone in the room When it feels so wrong but ... om W
10 1.Birthday ) Tell me if you got time I need you for hours babe(Oh bae) Tell me that it's ... abe(Oh bae) Tell me that it's mine I'll never ever slice my cake mm mm-hmm hmm ... r slice my cake mm mm-hmm hmm You get Off-WhiteJordan Birkin we go the whole way Ready get ... we go the whole way Ready get you what you want I told the DJ play your favorite song(Ooh) Puttin' you in Gucci then I put you in your thong But no joke my baby told me'C
11 1.Get Together one thing you can't forget You've got only one life This is one night And you'll never see her again What time is it Do ... her again What time is it Do you know what time it is You ain't gotta be a scientist For you to know that I'm down with it Stop willin' Hurry up'cause I'm firin' Do ... Hurry up'cause I'm firin' Do you wanna be divin' in You just gotta come'round with it It's12:45 Got ... e'round with it It's12:45 Got your bo
12 3.Good To Goodbye(Feat. Clara Mae) fine Can you stop playing dumb So I can stop playing along Can we stop acting like we're kids when we're adults ... we're kids when we're adults You say we're over then come over Make love to break up to make up again You say you're happy but that scares me'Cause it means that we're close to the end We go from good to goodbye We go from good to goodbye ... ye We go from good to goodbye You say'Let's do this' I say something stupid We go from good to
13 10.Ivy Taylor Swift-Evermore10.Ivy How's one to know I'd meet ... r> How's one to know I'd meet you where the spirit meets the bones In a faith forgotten land In from the snow ... rgotten land In from the snow Your touch brought forth an incandescent glow Tarnished but so grand And the old widow goes to the stone every day But I don't I jus ... n My pain fits in the palm of your freezing hand Taking mine but it's been promised to another Oh I can't Stop ... ed
14 5.Selfish Love e Work on mine and I'll work on yours Got you on your knees giving all your love Even though you said you'd never I got all the things you like Baby I'mma help you make your mind up I don't want a selfish love no more It's better when we get it together Good good love when I run up on ... od good love when I run up on you(ah ah ah) But why would I give it so good ... t why would I give it so good If you don't
15 6.Mad Love e Boy you're lookin' like my type But tell me can ... like my type But tell me can you hit it right'Cause if I let you in tonight You better put it da-da-down da-da-down Now we're through with all the talk I ain't playing anymore ... talk I ain't playing anymore You heard me when I said before You better put it da-da-down da-da-down Made me say ... a-down da-da-down Made me say You know what I like like like like Come put ... like like
16 5.Just For Tonight light All your words in disguise Makin' me think like ... disguise Makin' me think like you're mine We were such a pretty picture in a frame Now it's like ... ture in a frame Now it's like you don't remember my name Let me in wheyou've been Where we gonna be this time?Just for tonight just for tonight Forget who we are give up and ignite Go with me through th ... ugh the dark For tonight What you mean when you say we're better now? All these clothes l
17 3.Let It Go thes with you From nervous touch and gettin' drunk To stayin' up and wakin' up with ... stayin' up and wakin' up with you And now we're slippin' at the edge Holdin' somethin' we don't need Oh this delusion in our heads Is gonna bring us to our knees ... it goJust let it be Why don't you be you And I'll be me Everything's that's broke Leave it to the breeze Why don't ... ve it to the breeze Why don't you be you And I'll be me And I'll be me From throwin' cl
18 5.Just For Tonight light All your words in disguise Makin' me think like ... disguise Makin' me think like you're mine We were such a pretty picture in a frame Now it's like ... ture in a frame Now it's like you don't remember my name Let me in wheyou've been Where we gonna be this time?Just for tonight just for tonight Forget who we are give up and ignite Go with me through th ... ugh the dark For tonight What you mean when you say we're better now? All these clothes l
19 5.Upgrade just need you one more time to get it right you know? Won't you upgrade I know it hurts You deserve it I know your worth If you think you can't make it happen We'll keep it optional(keep it optional) We don't ... al(keep it optional) We don't make sense We don't make sense We don't make sense enough to give this time But if you'll be mine We'll keep it optional Ooh-yah-yah
20 1.Circles Uh Heard you're here on the rebound Bet you want me to put the D down In the group text with the team now Spillin' do we feel it do ... now Spillin' do we feel it do you leave out? Why is it every time that we say we're done We always ending up ending up back at square one? Fuck me once shame on ... re one? Fuck me once shame on you Fuck me twice that won't do Told me that last time would be our last time Guess ... would be our last time Guess you like breakin

21 6.Selfish Love e Work on mine and I'll work on yours Got you on your knees giving all your love Even though you said you'd never I got all the things you like Baby I'mma help you make your mind up I don't want a selfish love no more It's better when we get it together Good good love when I run up on ... od good love when I run up on you(ah ah ah) But why would I give it so good ... t why would I give it so good If you don't
22 8.Mad Love e Boy you're lookin' like my type But tell me can ... like my type But tell me can you hit it right'Cause if I let you in tonight You better put it da-da-down da-da-down Now we're through with all the talk I ain't playing anymore ... talk I ain't playing anymore You heard me when I said before You better put it da-da-down da-da-down Made me say ... a-down da-da-down Made me say You know what I like like like like Come put ... like like
23 19.Sixteen en Do you remember when we moved out? My mum said'I love ... moved out? My mum said'I love you but it's a small house' So we changed up and saved up Gave up our town We were dangerous couldn't tame us What's missing now? Ti ... no time We're so busy doing life That I miss your eyes on mine mine If you just focus on me Like we were sixteen And plotting our lives Can I wear ... plotting our lives Can I wear your t-shirt And sleep on
24 10.Hearing Double az I love you so much I have to say it twiceJust incase ... ve to say it twiceJust incase you didn't hear me the first time You are the most beautiful girl I ever laid my eyes on And I wish ... er laid my eyes on And I wish you'd let me call you mine Love might be no trouble at all Love might ... no trouble at all Love might make you hear double if you fall Love might be no trouble this night Love might ... trouble this nigh
25 1.Tap In ever stop if you want to be on top bitch Lil' waist fat ass bitch tap in Tap tap tap in Diamonds dancin' on ... ap tap in Diamonds dancin' on your neck nigga tap in Tap tap tap in Fuck a nigga get rich bitch tap in Tap tap tap in M-O-B Icy Gang nigga tap in(Hm) Tap tap tap ... ist on thinner(Ayy) I'ma show you how to bag a eight-figure nigga(Hoo) Face on zaddy(Sheesh) pockets onJigga(Hoo) ... (Sheesh) pockets onJigga(Hoo) You better get the card and make i
26 1.Dynasty nasty And if thats all that I'm gonna be Wont you break the chain with me I'm gonna take the throne this time All the words all ... e this time All the words all mine all mine Its been way too long too far too gone to carry on ... too far too gone to carry on You can't hide it in the walls Sweep it under marble floors Its been living in our lives passed on down family lines(Anything to car ... ream blood stream Dynasty And if thats all that I'm gonna be Wo
27 2.Turnpike Ike she gotta make love to me like I'm an emperor An emperor Man I done got money everywhere nigga but particularly that Turnpike south It's reall ... h It's really a blessing to a young nigga like Renzel Indictment on the way got Sadow on the case When ... ay got Sadow on the case When you get your first kilo it should be on your face Nigga movin' like the Mob hundred thousand Francs Dry land when ... thousand Francs Dry land when you wanna be out on the lake(
28 14.Maybach Music VI space(And you can still) Oh you can find me in my Maybach Listening to shit from way back(Maybach Music) Oh ah Maybach Music(Maybach Music) Flows mind-blowing t ... ing the topic All dick-riders your label labeled erotic You got a couple dollars but really it's barely modest Couldn't sign me ... arely modest Couldn't sign me if you niggas was payin' homage Playin' both sides convicted ... Playin' both sides convicted you with verdict Pay a lil' rider
29 9.Phenom a-We Love You Tecca9.Phenom Ahh ahh Ahh yeah Ahh I been solo for so long yeah I cannot go on Been a long time since I'm feelin' right ... to the floor I told him'Pick your feet up' Real hot nigga bitch I gotta heat up Real hot nigga get up out the spot Wanna take a flick when I step on the block St ... time don't gotta watch uh to make a hit bet a lot uh Let the heart turn rich babe ... Let the heart turn rich babe If you want some just say somethi
30 12.Love Me a-We Love You Tecca12.Love Me Yeah I know you see the drip and you like it Wanna text me but your pride tryna fight it I know you young chasin' love tryna find it Then I saw ... love tryna find it Then I saw you at a party started wildin' I want you so do you want me? If I said I love you would you love me? I could never dub you but could you dub me? I'on wanna fall in love I'on think it's for me Hope
31 8.Thousand Words and words You paint a canvas better let it shine I know I done some things that's dead wrong The flash is on this little light of ... sh is on this little light of mine They say a picture's worth a thousand words ... ture's worth a thousand words You paint a canvas better let it shine I know I done some things that's dead wrong The flash is on this little light of ... sh is on this little light of mine A picture's worth a thousand words a video worth a million But no
32 7.I'm Feelin' Fine oman That makes a man feel right When she starts to lovin' Oh it's goin' to last all night I'm feelin' fine knowin' she's ... 'm feelin' fine knowin' she's mine[incomprehensible]can't reason why Knowin' that i could've always been free I'm feelin' fine knowin' ... free I'm feelin' fine knowin' you're mine I used to be lonely wonderin' if only Someone like you would happen my way Ever a dreamer always a schemer Tryin' to find someone who would stay Now that
33 29.I Should Be So Lucky eam about you all the time In my mind a celebration The sweetest of sensation Thinking ... weetest of sensation Thinking you could be mine In my imagination There is no hesitation We walk together hand in hand I'm dreaming ... her hand in hand I'm dreaming You fell in love with me Like I'm in love with ... with me Like I'm in love with you But dreaming's all I do If only they'd come true I should be so lucky Lucky lucky lucky I should be so lucky in love I
34 32.Give MeJust A Little More Time ely grow Life's too short to make a mistake Let's think of each other and hesitate ... nk of each other and hesitate Young and impatient we may be There's no need to act foolishly ... re's no need to act foolishly If we part our hearts won't forget it Years from now we'll surely regret it Give me just a little more time(Give me just a little mo ... e me just a little more time) You're young and you're in a hurry You're eager for love but don't (
35 12.Hesitate right off your face Won't get scared that's the old old old me I'll be there time and place Lay it on me all ... me and place Lay it on me all you're hold hold holding Time time only heals ... holding Time time only heals if we work through it now And I promise we'll figure this out I will take ... l figure this out I will take your pain And put it on my heart I won't hesitateJust tell me where to start I thank the oceans for giving me ... hank the oceans for giving
36 1.Mad Love e Boy you're lookin' like my type But tell me can ... like my type But tell me can you hit it right?'Cause if I let you in tonight You better put it da-da-down da-da-down Now we do without the talk I ain't playin' any more ... talk I ain't playin' any more You heard me when I said before You better put it da-da-down da-da-down Make me say you the one I like like like like Come pyour body on mine mine mine mi
37 5.You Stay sahd5.You Stay Lyricist Denisia'@ Blu_June' Andrews Brittany'@ Chi_Coney' Coney Ralph Middlebrooks Clarence Satchell Khaled Khaled William Be ... aha) Ooh(Señorita she is beautiful no?) We The Best Music(Oh-nah-nah) Sabes bien que fue un engaño(Oh-nah-nah) Lo que me hiciste fue un pecado(Another one) Así mi ... añaste(DJ Khaled) Why oh why? You stay you stay And cry every night you stay you stay I don't know why oh why you stay you stay o
38 13.Put You On(Feat. A Boogie Wit Da Hoodie) br>13.Put You On(Feat. A Boogie Wit Da Hoodie)you a fool for this one I could put you on Girl you know that I could put you on30 you a motherfucking fool nigga I could pyou on Girl you know that I could put you on uh Don't be acting like I did you wrong yeah Yeah I want you but I took too long I know you heard this about a thousand times I'll tell ... ut a thousand times I'll tell you one more time'You're b
39 5.Paradox lamour Manifesto-Cryptomaniac5.Paradox Lyricist Armen Simonpour Mattia Cecchetto Composer Armen Simonpour Mattia Cecchetto Hi I am the stranger insi ... r Take control Reclaim what's yours Red and black Bodies stacks Place on the threat Everything is what it seems But we tend to forgetJust follow the signs Everyth ... how it goes Heaven won't know If nobody knows Yeah Hi the pleasure is mine I'm trying to be polite I've already seen the end ... ite I've already seen t
40 9.Married In A Gold Rush night and make my baby proud Boy who's your baby? Girl if you don't know by now There's two seats on the midnight train The gold won't weigh us down Hanging gardens turned to desert All that ... just wanna go out tonight and make my baby proud Boy who's your baby? Girl if you don't know by now There's two seats on the midnight train The gold won't weigh us down The rush is on to somewhere else we're ru ... s ours now it's just an empty mine
41 4.odds We share different postal codes maybe that's why I never got the memo She's the real deal and I was just a pretty demo And yet my world remain ... my world remains the whole of you to this day Doesn't matter what my location says I'm always tryna get to ... says I'm always tryna get to you but shit just happens all the time HOOK When I'm there ... the time HOOK When I'm there you're not you're here I'm caught up with my job anyour clingy ex comes back a l
42 9.Poetry By Dead Men the time you hear this I'll be in the rear view mirror I'll even wear that green dress ... ll even wear that green dress you like So when I disappear You can turn around One last look At the girl ... und One last look At the girl you lost in the time you took To make up your mind Between two roads Go and take some more time But me and ... ake some more time But me and mine must go I tried to wait it out no more Can't find the man I was waiting
43 1.Sixteen en Do you remember when we moved out? My mum said'I love ... moved out? My mum said'I love you but it's a small house' So we changed up and saved up Gave up our town We were dangerous couldn't tame us What's missing now? Ti ... no time We're so busy doing life That I miss your eyes on mine mine If you just focus on me Like we were sixteen And plotting our lives Can I wear ... plotting our lives Can I wear your t-shirt And sleep on
44 4.You Should See Me In A Crown GO?4.You Should See Me In A Crown Bite my tongue bide my time Wearing a warning sign Wait'til the world is ... ng sign Wait'til the world is mine Visions I vandalize Cold in my kingdom size Fell for these ocean eyes ... ize Fell for these ocean eyes You should see me in a crown I'm gonna run this nothing town Watch me ... un this nothing town Watch me make'em bow One by one by one One by one by ... e by one by one One by one by You should see me in a c
45 1.The Answer lie Green If I ask too many questions It's cause I can't quite comprehend How my soul's in ... e comprehend How my soul's in your possession How in the world it all makes sense Is there any explanation Howyou're always in my head Why does my heart beat irregular rhythm Could it be the touch that ... hm Could it be the touch that your hands keep giving Your love is the answer Your love is the answer You throw the spark that sets my heart on fire

46 1.KingJames ting edge If they build a wall let's jump the fence I'm over this Cold stares can never put the fear in me What we built here is godly They ca ... here is godly They can't gentrify the heart of kings Let's just not talk about it ... Let's just not talk about it If I make a move you're coming with me What about the love? Coming with me What about the labor? Coming with me What about the seed? It's coming with ... 's coming with me People that you came with c
47 6.Just Kiss Me stone How you watching over me? Yeah Does a river flow? Yeah ayy Through ... river flow? Yeah ayy Through your heart into your soul There's nothing I can do no more Honey I am on my own yeah ayyJust kiss me baby And everything will be alrightJust kiss me ... ightJust kiss me baby Help me make it through the night So as the lights go down(Down down) The fear ... s go down(Down down) The fear makes my body so cold I'm shot but I make no sound ooh babe I need
48 1.The Answer lie Green If I ask too many questions It's cause I can't quite comprehend How my soul's in ... e comprehend How my soul's in your possession How in the world it all makes sense Is there any explanation Howyou're always in my head Why does my heart beat irregular rhythm Could it be the touch that ... hm Could it be the touch that your hands keep giving Your love is the answer Your love is the answer You throw the spark that sets my heart on fire
49 10.Feel Better etter If emotion's a wave then sad is a tidal It's a hell of a ride but feeling is vital'Cause ... de but feeling is vital'Cause if we don't then we won't know it won't last forever ... 't know it won't last forever If we feel together then we'll feel better I don't really understand this l ... don't really understand this life And why we're all here All I know is when ... e all here All I know is when your hand's in mine The questions disappear And I'
50 1.Don't Go Breaking My Heart at leaves you battered and broken So forgive me for my mixed emotions yeah yeah I'm not that kind of person Who can fall in and out of love wi ... fall in and out of love with you That's not what love's supposed to do I'm not that kind of person Who can fall in and out of love with ... fall in and out of love with you That's not what love's supposed to do Baby don't go breaking my heart breaking my heart Baby don't go breaking my heart breaking ... being too open?'Cause I
51 2.Selfish(Damien Dawn) Baby you're one in a million on you I thrive'Cause you give me purpose and meaning to my life I don't wanna be without you for a single day Wanna wrap you in my arms and go hide away I just want it all and all to myself Don't wanna share my precious one with nobody else I wish that ... body else I wish that I could make us both disappear So the rest of the world didn't know that ... of the world didn't know that you're here'Cause I wanna ke
52 5.Selfish(Acoustic)(Damien Dawn) Baby you're one in a million on you I thrive'Cause you give me purpose and meaning to my life I don't wanna be without you for a single day Wanna wrap you in my arms and go hide away I just want it all and all to myself Don't wanna share my precious one with nobody else I wish that ... body else I wish that I could make us both disappear So the rest of the world didn't know that ... of the world didn't know that you're here'Cause I wanna ke
53 7.Selfish(Instrumental Version)(Damien Dawn) Baby you're one in a million on you I thrive'Cause you give me purpose and meaning to my life I don't wanna be without you for a single day Wanna wrap you in my arms and go hide away I just want it all and all to myself Don't wanna share my precious one with nobody else I wish that ... body else I wish that I could make us both disappear So the rest of the world didn't know that ... of the world didn't know that you're here'Cause I wanna ke
54 2.YUSO nigga and you so nasty girl You so you so you so you so you so nasty girl I'm a nasty nigga and you so nasty girl You so you so you so you so you so nasty girl Some say the ex make the sex best Take that dick right down in her chest Friend look like she down to get next1942 ... like she down to get next1942 make her undress Flex and move it left right ... s Flex and move it left right You get a best hit
55 2.Selfish Baby you're one in a million on you I thrive'Cause you give me purpose and meaning to my life I don't wanna be without you for a single day Wanna wrap you in my arms and go hide away I just want it all and all to myself Don't wanna share my precious one with nobody else I wish that ... body else I wish that I could make us both disappear So the rest of the world didn't know that ... of the world didn't know that you're here'Cause I wanna ke
56 5.Selfish(Acoustic) Baby you're one in a million on you I thrive'Cause you give me purpose and meaning to my life I don't wanna be without you for a single day Wanna wrap you in my arms and go hide away I just want it all and all to myself Don't wanna share my precious one with nobody else I wish that ... body else I wish that I could make us both disappear So the rest of the world didn't know that ... of the world didn't know that you're here'Cause I wanna ke
57 7.Selfish(Instrumental Version) Baby you're one in a million on you I thrive'Cause you give me purpose and meaning to my life I don't wanna be without you for a single day Wanna wrap you in my arms and go hide away I just want it all and all to myself Don't wanna share my precious one with nobody else I wish that ... body else I wish that I could make us both disappear So the rest of the world didn't know that ... of the world didn't know that you're here'Cause I wanna ke
58 2.Be Somebody's Love(Solo Version) one Would you make me your muse for a while We can dance real slow As ... ile We can dance real slow As you lay your head to mine Doesn't that feel nice Doesn't that seem like something to fight for Isn't that why we are given a l ... sn't that why we are given a lifetime to get it right? We could rule the room We could take on the world ... om We could take on the world If you just get here soon I gotta be somebody's love Wanna be the fir
59 3.Worthless hless You don't see what I see It's clear to me now Catching my breath from what ... Catching my breath from what you just said Held deep inside It isn't worthless No waste of time ... 't worthless No waste of time You may feel helpless I'll make my mistakes But whether they're right The choice is still ... 're right The choice is still mine I'll try to be gentle Don't you know it's breaking my heart But time moves too fast ... heart But time moves t
60 7.Be Somebody's Love one Would you make me your muse for a while We can dance real slow As ... ile We can dance real slow As you lay your head to mine Doesn't that feel nice Doesn't that seem like something to fight for Isn't that why we are given a l ... sn't that why we are given a lifetime to get it right We could rule the room We could take on the world ... om We could take on the world If you just get here soon I gotta be somebody's love Wanna be the firs
61 13.Lie To Me e lie lie You used to like me touching you You used to feel the sparks I used to make you love with madness I used to have your heart You used to keep your hand in the small of my back I used to ... he small of my back I used to make you glow We used to become one like magnets And now ... come one like magnets And now you gonna go oh And I don't wanna know ah Baby can we turn back the time? Turn the clocks to when ... time? Tu
62 2.Radar(Feat. HONNE) Whethan-Life Of A Wallflower Vol. 12.Radar(Feat. HONNE) Doesn't matter Doesn't matter Doesn't matter Doesn't matter where ... t matter Doesn't matter where you are You can lay low all you like But hard to get is a play and that it just can't get it right It's as clear as black and white And ... clear as black and white And you're not blind you can see it Even in the middle of the night Somebody told me that there is always a way Tight on my grip an
63 3.Caution too late you can come through I'll be up waiting I don't want nobody but ... iting I don't want nobody but you No hesitating'Cause every time you leave I fall apart Boy you're the missing pieces of my heart And I try to let ... of my heart And I try to let you go but you resist and pull me back And I try to be alone but ... ack And I try to be alone but you persist I've met my match Proceed with caution don't be dishonest I need ... ion don't be d
64 6.Giving Me Life iving Me Life Lyricist Devonté Hynes Ricky M.L. Walters Composer Devonté Hynes Ricky M.L. Walters Hey baby what's happenin'? How ... ey baby what's happenin'? How you doin'? We can make it baby me and you(Me and you me and you me and you me and you) It wasn't really wasn't really It wasn't really much at all It wasn't really So it's summertime we'll splash a wine And forget ... sh a wine And forget about it If you're so inclined let'
65 2.Because one-Thank You & Goodnight2.Because Composer Ronan Keating I don't question how the world works When it's working out for me I'm in love with ... I'm in love with someone beautiful So wonderful you won't believe Don't ask me when our worlds collided Roll the dice and see I know what I believe Oh I love just because ... elieve Oh I love just because You're mine just because I feel just because It's real just because It hurts just because It works just because
66 11.Learn To Love Again one-Thank You & Goodnight11.Learn To Love Again Composer Chris Loco I don't want us to be strangers Again Wasn't asking for a saviourJust a f ... goes by I find it hard to let you go I know you're not mine but I still need to let you know If you need time I can make time for us I can come by maybe it's time no rush We can pick up where we left off And ... pick up where we left off And if we fall we get back up So we can both learn to l
67 7.Fate o be hard if it's really meant to be So give me a sign Is he always gonna be ... a sign Is he always gonna be mine? Have I given it enough of my time?You cannot blame if it don't mean nothing Sweet sweet fate I had about all I can take Am I living in the path that I ... m I living in the path that I make Is it yours? I wonder Sweet sweet fate(Sweet sweet fate) Oh ... eet fate(Sweet sweet fate) Oh if it's really out of my hands(If it's really o
68 1.Venice Bitch onger for you Ice cream ice queen I dream in jeans and leather L ... I dream in jeans and leather Life's dream I'm sweet for you Oh God miss you on my lips It's me your little Venice bitch On the stoop with the neighborhood kids Callin' out bang bang kiss kiss ... llin' out bang bang kiss kiss You're in the yard I light the fire And as the summer fades away Nothing gold can stay ... es away Nothing gold can stay You write I tour we make it work
69 5.One Day — alright You ever wonder what it means to make it by any means and finally attain your dreams On the come up where they run up from the world of many fiends I been at it since a teen get this money get the cream Ha ... t the cream Hard work and sacrifice but not a lot know what I mean Most these rappers ain't got no class like bomb threats And bein' ill is a disease it's the ons ... set And it don't matter where you at if you white or if you
70 6.Wu Tang Forever I'll let you try my Wu-Tang style I'd like to tryyour Wu-Tang style let's begin then Shaolin shadowboxing and the Wu-Tang sword style ... g and the Wu-Tang sword style If what you say is true the Shaolin and the Wu-Tang could be dangerous Do ... Wu-Tang could be dangerous Do you think your Wu-Tang sword can defeat me? Wu-Tang! Wu-Tang! Wu-Tang! Wu-Tang! Aye yo Wu-Tang forever Who rhyme better? We too clever the boo ... nce I heard Enter the36 in'93 You(
71 7.100 Miles And Running know what you talkin''bout Why nowadays everybody got a palm out? PLP yeah that be me and that be what I rhyme'bout I have arrived all ... rhyme'bout I have arrived all you rappers are in timeout RattPack wheryou at?(everywhere worldwide) I know you been waitin' for this world to collide B. O. double B. Y. H. A. L. L. and Folarin'Bout to take it back like Doc and Marty inside ... I am no historian but here to make my predecessors proud All you bitch niggas n
72 14.Last Call s soon as you played me this joint I already knew I was like'Yo this some fucking'Last Call' shit' And it got me hella excited'cause I always ... e man I'm tryna tell my story you know what I'm sayin'? And then uh I remember Cole did it when did he do it? He was on Friday Night— Nah nah he did it on The War ... I was like'Damn I'm tryna do mine' So since this joint got that vibe I'ma do my own'Last Call' right now for y'all And my voice is messed up too this is the last ..
73 2.Hide And Seek w why but you made me look twice Sleep I don't need no sleep I'm such awake I just wanna take our fly High higher than the birds Words are onl ... here's no hide and seek I see you see me What's the mistery Give it up let go Somewhere in between Real and ... Somewhere in between Real and make believe You've got what I need Give it up let go Keep on asking why is there devide I'm hanging on to see ... devide I'm hanging on to see if we collide And we don't need t
74 1.Light Of Mine .Light Of Mine Lyricist Chris Berry Composer Chris Berry Come down into the groove ... rry Come down into the groove if you want I'd like to see you move your booty like you should Come down into the groove if you want Shaking your body like you should Dancing dancing feet This is people to meet Oh let ... This is people to meet Oh let your body flow You can let so much go Moving your dancing feet Moving your da
75 1.Radar(Feat. HONNE) ter where you are You can lay low all you like But hard to get is a play and that it just can't get it right It's as clear as black and white And ... clear as black and white And you're not blind you can see it Even in the middle of the night Somebody told me that there is always a way Tight on my grip and I won't let ... ht on my grip and I won't let you slip away Doesn't matter where you are You know you can't fuck with my radar I'll fi
76 1.Beyond me ooh do you think i'm being foolish if i don't rush in? i'm scared to that she might be it that the love is real that the shoe might fit she might just be my everything ... ) space and time in the afterlife will she have my kids? will she be mife? she might just be my everything and beyond i wanna bring her'round to meet ya i think ... her'round to meet ya i think you'd like her kind demeanor i know that grandma would've loved her like she was her own she ...
77 2.Beyond(Acoustic) ing me Do you think I'm being foolish if I don't rush in? I'm scared to death that she might be it That the love is real that the shoe might fit She might just be my ever ... ) Space and time in the afterlife Will she have my kids? Will she be mife? She might just be my everything and beyond I wanna bring her'round to meet ya I think ... her'round to meet ya I think you'd like her kind demeanor I know that Grandma would've loved her like she was her own She ...
78 3.Beyond(Vibe Tape Mix) ing me Do you think I'm being foolish if I don't rush in? I'm scared to death that she might be it That the love is real that the shoe might fit She might just be my ever ... ) Space and time in the afterlife Will she have my kids? Will she be mife? She might just be my everything and beyond I wanna bring her'round to meet ya I think ... her'round to meet ya I think you'd like her kind demeanor I know that Grandma would've loved her like she was her own She ...
79 12.2009 I take it if it's mine I don't stay inside the lines It ain't2009 no more Yeah I know what's behind that door Yeah okay ... 's behind that door Yeah okay you gotta jump in to swim Well the light was dim in this l ... ll the light was dim in this life of sin Now every day I wake up and breathe I don't have it all but that's alright with me Take it nice and easy took a flight to ... took a flight to see me Send you back home with a light that's beamin' The whole te
80 3.Lucky You Eminem-Kamikaze3.Lucky You WoahJoynerJoyner Yeah yeah yeah Yeah I done did a lot of things in my day I admit it I don't take back what I say ... I don't take back what I say If I said it then I meant it All my life I want a Grammy But I prolly never get it I ain't never had no trophy or no mother fuckin' ribbon Fuck the system I'm that nigga ... e my drink? This my day lucky you Fuck you too woah! Y'all gotta move y'all gotta move y'all gotta move G
81 10.Fall Eminem-Kamikaze10.Fall You know everybody's been tellin' me what they think about me for the last few months It's too loud Maybe it's time I tell'em what I ... st blowin' smoke'less it's in your momma's face I know this time Paul and Dre They won't tell me what not to say(nope) And though me and my party days Have all pr ... e all pretty much parted ways You'd swear to God I forgot I'm the guy that made'Not Afraid' One last time for Charlamagne ... One last time
82 1.Lie To Me e lie lie You used to like me touching you You used to feel the sparks I used to make you love with madness I used to have your heart You used to keep your hand in the small of my back I used to ... he small of my back I used to make you glow We used to become one like magnets And now ... come one like magnets And now you gonna go oh And I don't wanna know ah Baby can we turn back the time? Turn the clocks to when ... time? Tu
83 1.Because eone beautiful So wonderful you won't believe Don't ask me when our worlds collided Roll the dice and see I know what I believe Oh I love just because ... elieve Oh I love just because You're mine just because I feel just because It's real just because It hurts just because It works just because When I hear anybody ask me ... lieves Oh I love just because You're mine just because I feel just because It's real just because It hurts just because It works just
84 1.Got on't lose your focus Don't you go lose yourself Don't lose your focus Don't lose your focus Or else you gon' Yeah yeah yeah Love from everyone and every city I got Brothers that ride for me and things are getting greedy I got Girls ... al ones that would cry for me If you someone put a knife in me and try to takes the life that I got Love from everyone and every city I got Brothers that ride for me and things are getting greedy I got
85 19.That's How You Feel hat's How You Feel Yeah woo I'm just in the cut sittin' sideways Way that ... cut sittin' sideways Way that you lookin' all the time Time gets to tickin' and it takes a toll Told ... kin' and it takes a toll Told you I couldn't really draw the line Line ringin' sayin' that ... line Line ringin' sayin' that you told him things Things that you could've kept inside Sidetrackin' me when I was good to ... rackin' me when I was good to you You were so
86 25.March14 he kid is mine Sandi used to tell me all it takes is one time and all it took was one time Shit we only met two times two times And both times ... on front lines just trying to make sure that I see him sometimes It's breaking my spirit Single father I hate when I hear it I used to challenge my parents on eve ... amily unit I wanted it to be different because I've been through it But this is the harsh truth now Fairy tales are saved for the bedtime stories I tell ... or the be
87 8.Tek Weh Yuh Heart irl I got your call Baby you know I don't waste no time Tek weh yuh heart girl I got ... Tek weh yuh heart girl I got your call Put it on so nothing change your mind I I If you need I can stay stay for tonight Leayour keys can you please turn off these lights? I'm lovin' ... off these lights? I'm lovin' you for the moment and oh good life I lay with you make myself at home Make you feel like you're in
88 7.HEARD ABOUT US ed to ask you heard about us No need to ask you heard about us Already know you know about us No need to ask you heard about us No need to ask you heard about us Watch your mouth when you around us Pull up hop out wreck Got no time but we got Patek's I come around stepping on necks My nicca got niggas upset why? Oh ... n their door Louis slugger to your four door Careful you get what you asked for We go ooh Go to Cuba then Aruba in the
89 8.Just For Tonight(只為今晚) light All your words in disguise Makin' me think like ... disguise Makin' me think like you're mine We were such a pretty picture in a frame Now it's like ... ture in a frame Now it's like you don't remember my name Let me in wheyou've been Where we gonna be this time?Just for tonight just for tonight Forget who we are give up and ignite Go with me through th ... ugh the dark For tonight What you mean when you say we're better now? All these clothes l
90 4.Beyond me ooh do you think i'm being foolish if i don't rush in? i'm scared to that she might be it that the love is real that the shoe might fit she might just be my everything ... ) space and time in the afterlife will she have my kids? will she be mife? she might just be my everything and beyond i wanna bring her'round to meet ya i think ... her'round to meet ya i think you'd like her kind demeanor i know that grandma would've loved her like she was her own she ...
91 1.Don't Go Breaking My Heart at leaves you battered and broken So forgive me for my mixed emotions yeah yeah I'm not that kind of person Who can fall in and out of love wi ... fall in and out of love with you That's not what love's supposed to do I'm not that kind of person Who can fall in and out of love with ... fall in and out of love with you That's not what love's supposed to do Baby don't go breaking my heart breaking my heart Baby don't go breaking my heart breaking ... being too open? Cause I
92 2.I Honestly Love You stly Love You2.I Honestly Love You Lyricist Peter AllenJeff Barry Composer Peter AllenJeff Barry Maybe I hang around here A little more than I should We both know I've got S ... ut I've got something to tell you That I never thought I would But I believe ... thought I would But I believe you really ought to know I love you I honestly love you You don't have to answer I see it in your eyes Maybe it was better left unsaid This is pure and simple
93 5.Vintage How have you been since I called you mine? You look so good in this light Got me reminiscin'bout our good times And I know I know I know we've been better off alone But we lau ... e laugh about old pictures on your phone and I forget oh and you make you make you make it easy like a zephyr You're still just the way I remember Tonight I just wanna hit reverse Been a year since we finished Baby me and ... since we finished B
94 11.Version Of Me nder with you There's just this habit that I have I throw my words around like fire They catch on ... round like fire They catch on your good heart and your peace of mind But next time I'll be kinder And ... next time I'll be kinder And if I learn to take it lighter when you Tell me there's something that I lack Would that ... ething that I lack Would that make you change your mind? Would that make it better and buy me some time? Cause I
95 9.I Got TheJuice(feat. Pharrell Williams) t' Wonder You're so damn electric you(alright) You know you got that juice(yeah) You know you got that juice(uh) You know you got that juice(uh-huh) Now squeeze all that passionfruit(squeeze) Ain't no one fresher than ... ze) Ain't no one fresher than you(woo fresher) Ain't no one fresher thyou(woo fresher) And if they try to break you you say Down love Don't think about it Down love Don't think about it Down love .
96 2.Ciao Adios rie-Speak Your Mind2.Ciao Adios Yeah yeah yeah yeah yeah Uh Ask ... ah yeah yeah yeah yeah Uh Ask you once ask you twice now There's lipstick on your collar You say she's just a friend now Then why don't we call her So ... Then why don't we call her So you want to go on with someone To do all the things ... someone To do all the things you used to do to me I swear I know you do Used to take me out in your fancy car And make
97 2.10000 Hours s money() You know I'm still young() gonna spend all mine on you Practice() it makes perfect() When you show up() gonna put this time to use Nights on nights on nights(woo) Days on days on days(woo) Clock work night work homework We ... oo)(woo)10000 hours of loving you baby10000 hours of loving you I'll put in the time if you let me I'll fill up your mind with some mem'ries Babe I'm'bout to take to take10000 hours of loving ...
98 2.It's Never Easy x Composer Claux If I...I could walk away with nothing left to say ... away with nothing left to say If I...I could turn back time without thinking ... rn back time without thinking you were mine It's such a shame I lost you Don't make me think about I need you Don't tell me it's nothing...it's nothing to let go It's never easy It's always hard It's never easy This time is harder even mo ... is harder even more Sometimes you lost a part of you(!
99 10.Good Day f why are you awake again? It's one a.m. Standing with the fridge door wide open staring Such a sight florescent light The stars are bright Mi ... ht The stars are bright Might make a wish if I believed in that shit As it is I might watch TV Cause it's nice to see people more messed up than me I say to myself as I smile ... ing here no more I'm alone my mine's racing heart breaking Can you be everything I need you to be? Can you protect me like a daught
100 5.Man of the Woods rag about you to anyone outside But I'm a man of the woods it's my pride I'm sorry baby ... it's my pride I'm sorry baby you know I try But I'm a man of the woods it's my pride Hey sugar plum look at where we are So tonight ... ok at where we are So tonight if I take it too far that's okay becauseyou know I hear the making up's fun Been a minute since we've had some time to breathe So ... e had some time to breathe So if you see another side of me that's

There can only be 100 items shown at a time, please add another word to narrow down the result.