Mojim Lyrics

body + to + night 】 【 Lyrics 500 lyrics related been found
Here is the result for item 1 to 100; you can try to narrow the result by entering extra words.

Album ( Page Link ) Song ( Page Link )( Partial Lyrics )
1 11.Hardest Thing I've Ever Done egging me to stay But I'm driving away Yeah I know I let you down Trying not ... now I let you down Trying not to turn around Doing85 till I see the sun Head's a mess and my ... the sun Head's a mess and my body's numb No one ever taught me how to hurt someone Breaking your heart's the hardest thing I've ever done The hardest thing I've ever done Highway's lit up in red I gu ... the sun Head's a mess and my body's numb No one ever taught me how to hurt so
2 1.Shaking aking all night and I got moving that like party we gotta shaking ... t like party we gotta shaking body and shaking body we gonna be shaking all night and I got moving that like party we gotta shaking ... t like party we gotta shaking body and shaking body踩著霓虹燈點燃一杯whisky讓我再次跳動在每晚你就是今夜的freeman bring da bring some new thing stay one I got new friends always by ground get you ... ends always by ground get you (
3 12.Twice When it's too much There's a gun to my head When it's too much Got me feeling so scared Yeah real talk with my demons lately Real talk in the mirror save me When it's ... the mirror save me When it's too much Gotta live life good appreciate it Nothing is forever Lucky ... e it Nothing is forever Lucky to remember Stay up in the moment All night all night yeah All the things I love are gonna leave me One day you're never gonna be there I tell myself
4 4.TOUCH RIEL4.TOUCH Wrong but it feels so right Wrong but it feels so right It don't make sense but it feels so nice Show me show me oh Show m ... p high I don't wanna kiss all night kiss all night Wrong but it feels so right Wrong but it feels so right It don't make sense but it feels so nice Show me show me oh Show me yo ... p high I don't wanna kiss all night kiss all night If you want me say you want me Treading softly on my ... want me Treading softly on my (
5 8.ANGOSTURA you down to see me or what When you come through you know I got you Babe I got you So tell me when you roll through the H Goddamn girl you lo ... st want a lover for the whole night yeah Whole night yeah whole night Pour me up another let it go I Kick it with my brothers and it's alright I just want a lover for the whole ... st want a lover for the whole night For the whole night yeah whole night Body get hot like sauna Ice on the wrist big comm

6 7.Avalanche yin' just to make it To to end of the day you know I hate it Been lyin' my ... know I hate it Been lyin' my body's achin' What do you do when the hero needs savin' Honestly I can't shake it shake it shake it Yeah honestly I can't take it I ... d of lookin' over my shoulder Tonight I don't feel alright on the inside It's like I'm runnin' from an avalanche It's like I'm runnin' from an avalanche It's like I ... t okay I'm not okay no I feel too much my
7 1.Late At Night(Explicit) h-Late At Night(Explicit)1.Late At Night(Explicit) Late at night Kiss me in the mornin' late at night Catch me drivin' down405 Catch me and your girl late at ... atch me and your girl late at night Side to side Mustard on the beat ho Late at night Kiss me in the mornin' or late at night Long as you come through I'ma make you come over and over I'ma treat you like I'm'posed ... I'ma treat you like I'm'posed to You better never make
8 5.Sacrifice le of the night I'm the only star you see I'ma need those hands running over me'Cause I ain't the type ... ver me'Cause I ain't the type to let you go easy so Say goodbye to every other girl in the night behind you Now you're mine tell me what you're willing ... e tell me what you're willing to sacrifice ooh Sacrifice When it comesto me don't want no compromise This should be the only ... omise This should be the only body on your mind When it comes
9 1.Get Together uetta-Get Together1.Get Together There's only one thing you can't forget You've got only one life This is one ... got only one life This is one night And you'll never see her again What time is it Do you know what time it is You ain't gotta be a scientist For you ... gotta be a scientist For you to know that I'm down with it Stop willin' Hurry up'cause I'm firin' Do you wanna be divin' in You just gotta come'round with it It's12:45 Got your ... nd with
10 2.Deserve You It's hard to believe I'm the person you think I am The person that you tell me you love I'm on my ten thousandth life Nine thousand nine hundr ... his the one I'm not giving up Night after night you fall asleep on me I'm praying that I don't go back ... praying that I don't go back to who I was I feel like I don't deserve you ... feel like I don't deserve you tonight It's in the way that you hold me I don't deserve you ... u hold me I don't deserve you (|
11 1.Holy Feeling riot Your body is here but your eyes are wandering off In the cracks of the ceiling I'm wondering where you are While I'm getting lost in the ... your skin I'm waiting for you to give up and let me in So what do you need Holy feeling The type your God can't give you and it brings you ... 't give you and it brings you to your knees So give into me Holy feeling The type your God can't give you but baby I would be You can wait another year another five another ten another
12 6.No Body No Crime e6.No Body No Crime He did it He did it Este's a friend of mine We meet up every Tuesday ... mine We meet up every Tuesday night For dinner and a glass of wine Este's been losing sleep Her husband's acting different and it smells like infidelity She says' ... t I just can't prove it No no body no crime But I ain't letting up until the day I die No no I think he did it No no He did it Este wasn't there Tuesday ... it Este wasn't there Tuesday night at Olive Gar
13 7.Happiness he music stopped And in the disbelief I can't face reinvention I haven't met the new me yet There'll be happiness after you But there was happ ... ries Beyond the terror in the nightfall Haunted by the look in my eyes That would've loved you for a lifetime Leave it all behind And there is happiness Tell me w ... did your winning smile Begin to look like a smirk When did all our lessons start ... hen did all our lessons start to look like weapons Pointed at my deepest h
14 4.Selene want your body closer Having a little trouble staying sober And she's got us all under her trance Oh she's elusive(I know) She only rises with ... That's how you know she's up to dance to dance to dance to dance And now she's taking over me a new notch on her belt yeah and your face gleams like a prophecy I might just lose myself And ... possessed(uh) Now I'm looking to get hasty And I just want your body pressed against me Take me down to lift m
15 4.STUD oh oh Hey tough What's it like to be so big and strong And so buff Everything I'm not But could I still be a hunk ... t But could I still be a hunk to you Enough for you a stud to you Oh oh oh oh oh Taking the fun out of fucks Searching for something I'm not Knowing that you're not the one(You're the one for ... n hundred miles Down highways to Eden Like my body's the apple you're eating Yeah Hey stud You can come you can come And meet me out front
16 1.Holiday oy have I told ya I swear you put the sun up in my sky When it's cold you pull me closer So hot it's like the middle ofJuly(July) Wanna have a ... g all my life Boy you give it to me every time Can we make it all night We don't stop all up on my body babe ooh Touch me like a summer night you feel like a holiday ooh-ooh Up all ... like a holiday ooh-ooh Up all night we don't stop feel up on my body babe We're just dancing the (
17 1.Take You Dancing t on your body Performin' just on my'Rari You're too frank need a ticket I bet you taste expensive Pourin' up up up'bout a litre If you keepin' up you's a keep up Tequila and vodka ... me take you dancin' Two-step to the bedroom We don't need no dance floor Let me see your best move Anythin' could happen Ever since I met you No need ... Ever since I met you No need to imagine Baby all I'm asking Is let me take you dancing Like da-da-da-da-da-da Da-da-da-da-da
18 1.Selene want your body closer Having a little trouble staying sober And she's got us all under her trance Oh she's elusive(I know) She only rises with ... That's how you know she's up to dance to dance to dance to dance And now she's taking over me a new notch on her belt yeah and your face gleams like a prophecy I might just lose myself And ... possessed(uh) Now I'm looking to get hasty And I just want your body pressed against me Take me down to lift m
19 1.Narrow Road up Quay) Top Shotta Don Dada Got the bombs like Al-Qaeda uh NLE the ... ombs like Al-Qaeda uh NLE the Top Shotta yeah yeah I just copped the Range Rover(Big ... st copped the Range Rover(Big body) with some Forgis(With some Forgiatos) Sippin' codeine(Codeine) feelin' like a dope fiend(A dope fiend) He say I'm not a killer that nigga don't know me(Brrt) My OG ... gga don't know me(Brrt) My OG told me put in work when I was fourteen(When I was fourteen)
20 16.Babylon serve it to me ancient-city style We can party like it's B.C. With a pretty sixteenth-century smile It's the thing that you bring That you br ... n Gossip gossip Ba-Ba-Babylon Body's moving like a sculpture(Ooh) On ttop of Tower of Babel tonight We are climbing up to Heaven(Heaven) Speaking languages in

21 10.Good In Bed let's get to the point here You love to disappoint me don't ya You tell me what I want but ain't no follow through You don't follow through no But if you only knew me Th ... y knew me The way you know my body baby Then I think maybe we could probably see this through We could make it through but I've been thinking it'd be better If we ... d be better If we didn't stay together Then you put your hands up on my waist I know it's really bad bad bad bad bad Messing w
22 1.Sleeping In a Friday night to me Never wanna leave this bed Tell me that you got nowhere ... Tell me that you got nowhere to be Can we stay all day?(All day) Lay low in our lazy luxury Sex in a rosé daze(Daze) All day it's a real good thingJust like that ... ) There you go making it hard to stay on track Got shit to do you got work But we fall right back(Woo) In ... But we fall right back(Woo) Into bed like it's all just a game And we can't help
23 1.Evil Twin She loves to give me anxiety She talks too much she never quits Making me make my bad decisions while I'm innocent(Yeah) I get lost in the background She the star of the s ... fidence and how she moves her body no But she ain't always right I'm talkin''bout last ... s right I'm talkin''bout last night So let me apologize(That's my evi
24 5.Push My Luck But last night When you finally called me I ran straight through the lobby I couldn't keep you waiting And I know and I know and I know and I ... mate Do you mind if I see you tomorrow Yeah I know yeah I know yeah I know yeah I know That you work Sundays for minimum wage Should I have known that you would t ... my luck with you Does another night feel alright to you If I ask right now would you think it through?(Hey) I think I might push my luck with you Did you
25 1.Kill My Mind Louis Tomlinson-Kill My Mind1.Kill My Mind Lyricist Jamie Hartman Sean Douglas Composer Jamie Hartman Sean Douglas You're a ... Hartman Sean Douglas You're a nightmare on the dance floor And you hat ... You're a total distraction While I'm waiting for your reaction The devil in my brain Whispering my name I can hear it sayin''Ah ah ah' I can ... me You kill my mind Raise my body back to life And I don't know what I'd do without you now You kill my mind
26 2.Cruel Summer et of the night You know that I caught it(Oh yeah you're right I want it) Bad bad boy shiny ... I want it) Bad bad boy shiny toy with a price You know that I bought it(Oh yeah you're right I want it)[Pre-Chorus] Killing me slow out the window I'm always wai ... ow I'm always waiting for you to be waiting below Devils roll the dice angels roll their eyes What doesn't kill me makes me want you more[Chorus] And it's new the ... nd it's new the shape of your body It's blue
27 6.I Think He Knows walk Lead to where I can't stop Go there every night I think he knows His hands around a cold glass Make me wanna know that ... glass Make me wanna know that Body like it's mine[Pre-Chorus] He got that boyish look that I like in a man I am an architect I'm drawing up the plans It's like I' ... p the plans It's like I'm17 nobody understands No one understands[Chorus] He got my heartbeat Skipping down16th Avenue Got that oh I mean Wanna see what's under t
28 13.Vegas Residency ince everybody wanna speak they mind Maybach Music Yo  watchin' Kanye interview feel like I wanna cry For  every innocent brother charged with ... omicide Went from battle raps to now we wearin' M.A.G.A. hats Dade  County nigga mansions up in Tamarac Never golfin' with the Trumps and I give you my word Back ... s and I give you my word Back to comin' out the trunk chargin'20 a bird Another seizure so I woke up in intensive care Pray  you treat a poor man like he was a
29 14.Maybach Music VI the city to my place(My place) It feels like we're floatin' up in outer space(And you can still) Oh you can find me in my Maybach Listening ... nd me in my Maybach Listening to shit from way back(Maybach Music) Oh ah Maybach Music(Maybach Music) Flows mind-blowing these niggas switching the ... ng these niggas switching the topic All dick-riders your label labeled erotic You got a couple dollars but really it's barely modest Couldn't sign me if you nigga ... be talkin' sho
30 15.Gold Roses 湯瑪斯、 Khristopher Riddick- Tynes、 Sylvain Krief、 Boris Bergman、 William Leonard Roberts II、 Aubrey Graham、 Ozan Yildirim、Joshua Quin ... ham、 Ozan Yildirim、Joshua Quinton Scruggs Composer Noel Cadastre、 Anderson He ... 湯瑪斯、 Khristopher Riddick- Tynes、 Sylvain Krief、 Boris Bergman、 William Leonard Roberts II、 Aubrey Graham、 Ozan Yildirim、Joshua Quin ... ham、 Ozan Yildirim、Joshua Quinton Scruggs Yeah I'm home now it's over now
31 9.Paradise s on your body I'm grabbin' your ass Enjoyin' the moment'cause life move ... n' the moment'cause life move too fast I'm lookin' forward ignorin' the past These are the times that we'll laugh lookin' back I'm gettin' lucky like coins in the ... ike coins in the well Goodbye to my haters I'm wishin' you well This is my year man if you couldn't tell This is our life and we livin' it well Late ... fe and we livin' it well Late nights in the city causin' hell Burn this bitc
32 1.Coffee Tori Kelly-Inspired By True Events1.Coffee I envy the cup of coffee that kisses you every morning The pillow caressing your ... ld jump over the edge for you to get to you I'd walk an ocean to get to you next to you I'm missing you way too much I'm missing you missing you waytoo much And I'm wishing you were right here because I'm missing you way way way ... e I'm missing you way way way too much I know that it's so silly of meT
33 1.Day Or Night ms-Day Or Night1.Day Or Night Call up your body And call your name Oh breathing the fire ... ur name Oh breathing the fire to feel the same I'm wide awake and by your side I'm in your blood and you're in mine I've lost all my sense of time Don't care if i ... ime Don't care if it's day or night Day or night Day or night Day or night Day or night Call up your body And call your name Oh breathing the fire ... ur name Oh breathi
34 1.Writing Away the wave Too busy writing away Said I was wrong Think I mighta been right in a way Lying awake Right here in a bed that I made Then you're go ... out the gate) Over time here to play Numb teens don't strike but we're running free Feel your ... we're running free Feel your body heat vibing the summer breeze Whisper once that you think you're in love with me You'd hold me close closing the ground Control ... listen? You only speaking in tongues when you're with him Ch
35 1.Mamacita(feat. Farruko) It's nice to know ya Can't wait to get you back to my car Spread on my wall just like a poster(Woh) And I'm gonna wanna little taste(Pum-pum) Excuse me for filthy things I might sa ... ight say It's your fault your body makes me that way I know some games you might wanna play And I'm gonna wanna Wanna love you like this all ... Wanna love you like this all night Tangled up until the sunrise Girl you shining in the moonlight Why you dancing in here solo? Say you f
36 9.Another Place am bound to you with a tie that we cannot break With a ... e that we cannot break With a night that we can't replace I'm lost but found with you in a bed that we'll never make It's a feeling we always chase I could write ... bout the things that you said to me on the pillow And the way you think and how you make me feel You can fill my mind and move my ... can fill my mind and move my body with the fiction fantasiesJust call this what it is we don't pretend it's rea
37 6.Slow d be here tonight So I put my best dress on Boy I was so right Our eyes connected Now nothing's how it used ... ted Now nothing's how it used to be No second guesses Track in on this feeling Pull focus close up you and me No ... l focus close up you and me Nobody's leaving Got me affected Spun me180 degrees It's so electric Slow down and dance with me Yeah slow Skip a beat and move with m ... Skip a beat and move with my body Yeah slow Come on and dance with me Y
38 20.Timebomb move your body to my body Before we disappear Tell me now woo Do you wanna wanna wanna woo I wanna wanna dance like it was the last dance of my life I wa ... e're on a timebomb before the night's gone Let's just do it right now do it come on Wait please don't make me wait Wait please don't make me wait Tell me now woo ... e're on a timebomb before the night's gone Let's just do it right now
39 3.Only Human want this night to end It's closing time so leave with me again(Yeah) You got all my love ... ain(Yeah) You got all my love to spend oh Let's find a place where happiness begins We gon' dance in my living room slave ... dance in my living room slave to the way you move Hurts when I'm leaving you(Ayy)Just dance in the living room love with an attitude Drunk ... m love with an attitude Drunk to an'80s groove(Ayy) We gon' dance in my living room slave ... dance in
40 1.Taller re trying to fight the fight more elegantly Now you are bending beautifully ... w you are bending beautifully toward the bright light So please let me take you through this glorious ... ake you through this glorious night So I don't measure up I was sober and furious Playing out my life So hand me a rope will I climb will I choke'Til I make the s ... was wiser So can I stand next to you? So can I stand next to you? So can I stand next to you? So can I stand
41 7.Unbearably White ou walked to the bedroom And sat down to write The page in your notebook was unbearably white There's an avalanche coming Don't cover your eyes It's what you thought that ... l a surprise It's hard on the body It's hard on the mind To learn what kept us together darling Is what kept us alive Sooner or later The s ... us alive Sooner or later The story gets told To tell it myself would be unbearably bold Presented with darkness We turn ... esented
42 1.Tucson Train dn't have to explain To that voice that keeps me awake at night When a little peace would make everything right If I could just turn off my brain Now my baby's coming in on the Tucson train ... long time Now I carry my operator's license And spend my days just runnin' this crane My baby's coming in on the Tucson train Hard work'll clear your mind and ... d work'll clear your mind and body The hard sun will burn out the pain If they're lookin' for me tell'em buddy
43 2.Unbearably White ou walked to the bedroom And sat down to write The page in your notebook was unbearably white There's an avalanche coming Don't cover your eyes It's what you thought that ... l a surprise It's hard on the body It's hard on the mind To learn what kept us together darling Is what kept us alive Sooner or later The s ... us alive Sooner or later The story gets told To tell it myself would be unbearably bold Presented with darkness We turn ... esented
44 1.Paradise s on your body I'm grabbing your ass Enjoying the moment'Cause life move ... ng the moment'Cause life move too fast I'm looking forward ignoring the past These are the times that we'll laugh looking back I'm getting lucky like coins in the ... ike coins in the well Goodbye to my haters I'm wishing you well This is my year man if you couldn't tell This is our life and we're living it well Late ... and we're living it well Late nights in the city causing hell Burn this b
45 7.Get To Know Me 7.Get To Know Me Composer Sweet Talker You wanna skip the conversation Sayin' you're getting impatient Boy you must have me mistaken'Cause yo ... e paddle Now you planning how to make a move Trying anything to get me next to you I know you wanna get to know me But I ain't sure if you can handle it Can you read it on my ... ndle it Can you read it on my body? I know you wanna taste it on my lips Show me what you could afford me Tell me all about the bene

46 1.Phases ouple bad nights And20 cold hearts mmm Tryna find a new you but I heard you got lost Tryna figure your worth What the hell does that cost? Aye ... ed you are destined and meant to be mine Who am I to conflict with you living your life?Just know when you call I'm at the end of the line I'll practice my patience While you're gett ... in them shoes but you take it too far(Too far) It doesn't matter where it takes you I'll go wherever you are(Oh) When I'm kissing ya gr
47 6.Just Kiss Me Christopher-Under the Surface6.Just Kiss Me Ooh woo ooh When I'm all alone babe It feels like I can't go on I move but I'm a stil ... go on I move but I'm a still stone How you watching over me? Yeah Does a river flow? Yeah ayy Through your heart in ... Yeah ayy Through your heart into your soul There's nothing I can do no more Honey I am on my own yeah ayyJust kiss me baby And everything will be alrightJust kiss ... y Help me make it through the night So as the
48 9.Goddess love had to admit it I was lost'til you found me You're what I was hoping for All I dreamed of and more You're what I'm looking for He treats ... treats me like I'm a goddess To be honest honest I didn't know how bad that I want this Hard ... how bad that I want this Hard to keep it modest thinks my body's flawless He treats me like I'm a goddess I was wait I was wait I was waitin' Every day every ... I was waitin' Every day every night I would stay in Now I'm
49 1.Think About Us Nobel Victor Bolander Tyrone GriffinJr. Composer Camille Purcell Linus Nordstrom Frank Nobel Vic ... inus Nordstrom Frank Nobel Victor Bolander Tyrone GriffinJr. When you're dancin' in the club And the ... e dancin' in the club And the nights are getting hard Do you think about us? Do you think about us? When the music gets so loud And the girls are all around Do yo ... on't know what I'm gon' do My body so hot babe I'm missin' you One touch is all I want I call my
50 6.What A Time nk of the night in the park it was getting dark And we stayed up for hours What a time what a time what a time You clinged my ... me what a time You clinged my body like you wanted it forever What a time what a time what a time For you and I What a time what a time For you and I I know we di ... 't end it like we're supposed to And now we get a bit tense I wonder if my mind just leaves out all the bad parts I know we didn't make sense I admit it that I th ... a reminisce it I
51 1.No Place I've been to Paris made my way down to Rome Seen the sun setting on the beach in Mexico But I could care less'cause I was all alone And there ain't no way ... alone And there ain't no way to touch your body over the phone I've been all around the world done all there is ... d the world done all there is to do But you'll always be the home I wanna come home ... be the home I wanna come home to You're a wild night with a hell of a view There ain
52 8.No Place I've been to Paris made my way down to Rome Seen the sun setting on the beach in Mexico But I could care less'cause I was all alone And there ain't no way ... alone And there ain't no way to touch your body over the phone I've been all around the world done all there is ... d the world done all there is to do But you'll always be the home I wanna come home ... be the home I wanna come home to You're a wild night with a hell of a view There ain
53 4.Delicious way your body moves Cherry lipstick kisses Sends to the moon You got me so excited Come wrap your legs around me Let's get on it You're so delicious Wanna take a bite Baby it's on ... anna take a bite Baby it's on tonight Let's stop wasting timeJust wanna touch you Make you feel alright I can do what you like Cause baby I'm yours ... you like Cause baby I'm yours tonight You're so delicious(You gotta work harder than that) Show me no mercy I li
54 1.Closer ere drawn to the danger And once I had taste of your flavour Mhm closer So I'm keeping my eyes off you When she put her hands on you But later ... r hands on you But later that night we do it again I'm keeping my mind off you When she got her ... mind off you When she got her body on you But later that night we do it again Closer pulling me closer Closer I want you closer Tell her tell her that it's over Now we're closer Closer I th ... u With no apology I know every
55 1.Jello walked up to the table Made me feel so unstable Lookin' so fly like an angel(Ah) Aye jeans so tight like a locket I can see the penny in your ... the truth this one's for you To celebrate your body(Body body) Said you got champagne in your room for me and you Yeah you're the after-party(Party party) Girl you can call the shots likeJe ... O(Jell-O) And the way we jell together make'em jello Everybody want a taste of what you got Nah go get your own(Yo)
56 10.No Goodbyes you here together Can you really say you're head first in all the way I won't let you be the one that got away If I downplayed it I'd be lyin ... up There will be no goodbyes tonight Hear me out hear me out We can turn it around Tell me now tell me now There will be no goodbyes ... now There will be no goodbyes tonight Fighting over nothing But it always turn in ... nothing But it always turn into something Why are we fighting over the smallest things Pla
57 10.Anything More me but my body Got no money but I got all I need Got my city right behind me I know these streets we'll take it with me(Oh) We live it day by ... o sleep'til we got paid(Oh) Nobody in my way Live like we got it made Got my drink got my weed Got my baby next ... got my weed Got my baby next to me Cheap champagne no Hennessy Pour it up and light them trees(Oh) Yeah we got bills ... m trees(Oh) Yeah we got bills to pay Live like we got it made(Oh) Scream it out'til we'r
58 12.Do Not Disturb ming Down to the lobby Got the key to my body I'm with it I'm with it tonight I'm coming I'm coming(Yeah) Wearing nothing but you High on the seventeenth floor Gimme some gimme some more I knew just what ... me some more I knew just what to do(Oh yeah) Dropping my clothes on the floor Put that'Do Not Disturb' on the door Do not do not disturb Do not do not disturb(Com ... me some more I knew just what to do(Let's go) Dropping my clothes on
59 8.Horizon(A New Day) Tobymac-The Elements8.Horizon(A New Day) I feel the blood rushin' through my veins I'm ready for change They keep tellin' me ... r change They keep tellin' me to stay in my lane But it's screamin' my name(Name name) My heart is racin' the elements we're facin' Got us pushin' through ... facin' Got us pushin' through night(Night night)(Oh) I feel the pressure but when we come ... the pressure but when we come together We'll journey to the morni
60 12.Imaginary Friend et you in tonight(mhm) I'm a little shy But we could turn down we could turn down all the lights Mmm If you can picture it it's real(mhm) You yo ... You you don't need your eyes to feelJust watch me watch me watch me with your hands(watch me watch me watch me with your hands) Let my ... ch me with your hands) Let my body body body be your breath(body body body be your breath) I'll be your imaginary friend(mm-hmm) I'll be your imaginary fri
61 2.Everybody Dies br>2.Everybody Dies Yeah fuck that shit You are watching a master at work(yeah) This what you all been waitin' for ain't it? Rap game homi ... ter see that's the way it has to be My life is a movie I'm so glad God casted me I am not ... o glad God casted me I am not top ten more like top three I am not two'cause nobody could top me Get the pussy wet likeJodeci you know it's me I can't seem ... you know it's me I can't seem to put my finger on it l
62 10.Street Dreams II homie6ix to tell him I'ma need his help I'ma be outside in five get the gat under ya belt Then I felt the sweat from my palm on the steering ... on the steering wheel I tried to shake it man I can't believe this shit is real Heart pumping on the101 This shit right here ain't no fun Live and die by the gun ... n Get you some Yeah I pull up to the crib pick up6ix now we out this bitch Only thing that's on my mind is'Put this fucker in a ditch' Soon as I get there boy I'm ...
63 13.ICONIC Shout out to that boy Slim Shady for all the love yeah!(Sinatra) Tell me what you know about real life Tell me what you know about dark ... l me what you know about dark nights Bitch I'm Bruce Wayne in the game You just perpetrating from the side line What it feel like?(huh) Metaphor game ... feel like?(huh) Metaphor game too silly Punch lines way too silly Fuck a Milli' now I'm comin' for that William Hold up wait a minute think about it that's a Billi'(woo!) God damn
64 3.3 Days3 Hours ven for a night And so I've been thinking lately Of being with you for all time Mmm it's four-thirty in Eastern time where I'm at shorty In th ... as fuckin' Foreplay with your body divided now It's forehead kisses before my flight departed that Showed me the feelings about ... Showed me the feelings about to play with that Three days away three hours back hold on[?] Ain't got no voice Where my phone? Who got my phone? You got my phone? ... vocals is now shot call up doct
65 10.Come Alive 't want nobody to come rescue me No direction in mind I'm just killing time I gave my ... m just killing time I gave my body to the riptide Maybe it will put me backto sleep It was the last thing I had Now I can't get it back There's a war inside my mind But I'm the only one who fights And I get ... hts And I get lost here every night I'm just trying to survive I want to come alive come alive Tell myself that it's alright Come alive come alive Y
66 2.I Don't Dance(Without You)(feat. Konshens) Matoma-One In A Million2.I Don't Dance(Without You)(feat. Konshens) Composer Simon Wilcox Yeah oh yeah Hey girl baby I like the way t ... hat you're moving Baby don't stop what you're doing(yeah yeah) You know I came here for you girl I don't dance without you I know you came for the music(for the m ... e music) I know you came here to lose it(oh yeah) You got me so into you girl I don't dance without you Lanight I got too drunk Last night I fell i
67 1.Promises nough Not to judge what I'm doing Are you high enough ... I'm doing Are you high enough To excuse that I'm ruined Cause I'm ruined Is it late enough For you ... ned Is it late enough For you to come and stay over Cause we're free to love So tease me I make no promises I can't do golden rings But I'll give you everything( ... But I'll give you everything(Tonight) Magic is in the air There ain't no science here So come get your everything( ... e So come get
68 5.Postcard(& Gordi) card from Tokyo baby You never picked it up I even wrote it inJapanese baby You didn't give a fuck'Cause I don't sleep like your ... Cause I don't sleep like your body's on me I won't feel right until we can be Underneath everything that's between Yeah I'm undone about ... between Yeah I'm undone about to burst at my seams'Cause I am picturing you beside me So let me be everything that you need Yeah But you're still picking me up Do ... e back down like it's nothing to
69 6.Dance To This(feat. Ariana Grande) r>6.Dance To This(feat. Ariana Grande) Young ambition Say we'll go slow but we never do Premonition See me spendin' every ... onition See me spendin' every night with you Oh yeah under the kitchen lights You still look like dynamite And I wanna end up on you Oh don't need no place ... on you Oh don't need no place to goJust put on the radio You know what I wanna do We can just dance ... I wanna do We can just dance to this Don't take much to start me We can
70 1.Body Talks he Struts-Body Talks1.Body Talks Your eyes follow like a spotlight Two eyes like the sun Go ahead keep your distance from me Soon you're gonna come Wh ... aby You've already won I need to know know know What do you need need need? What do you like like like? Cause I'm gonna be it ... e like? Cause I'm gonna be it tonight You can be cool you can be shy Say what you want say what you like Cause ooh your ... what you like Cause ooh your body talks you
71 1.Zooted I move my body boy you're loving my performance You want it you want it yeah I know you want it Feeling on my ... now you want it Feeling on my body baby do I make you want me? Higher higher let me take you higher Come and let me put some gasoline on the fire Zooted I'm zoote ... spinning'round and'round And tonight going stupid I wanna wake up in the clouds Tell my friends I'm pulling up Put some liquor in my cup Because I'm zooted so zoot ... h) Hop and get ghost in
72 1.SoulMate e for the night Let me put my soul on you it's only right Let me pull you up out your ... t Let me pull you up out your body into mine Let me be your soulmate for the nightJust for the night for the nightJust for the night for the nightJust for the night Two rhythms turn into one heartbeat yeah Magic when you get close ... yeah Magic when you get close to me And we can disappear Make it disappear that's ... pear Make it disapp
73 1.Got e and try to takes the life that I got Love from everyone and every city I got Brothers that ride for me and things are getting greedy I got G ... one put a knife in me and try to takes the life that I got I've been through trials and tribulations mess me over'bout my bro he kinda owes me his life Oh we laug ... ein Yeah who secretly want us to pain But I want them to pay That's why I'm steady gettin' in numerous ways Grindin' through the ... ous ways Grindin' through t
74 1.Dance To This van-Dance To This1.Dance To This Young ambition Say we'll go slow but we never do Premonition See me spendin' every ... onition See me spendin' every night with you Oh yeah under the kitchen lights You still look like dynamite And I wanna end up on you Oh don't need no place ... on you Oh don't need no place to goJust put on the radio You know what I wanna do We can just dance ... I wanna do We can just dance to this Don't take much to start me We
75 4.Man On Fire CE-People To People4.Man On Fire I've beendefeated in the past So I'm trying hard ... n the past So I'm trying hard to reach you but not ask I get abide but if I'm wrong I'd be addressed So tell me straight cause it's getting late I want you I thin ... g for a sign You can lay your body here tonight Tip-toe got me walking on a wire Goddamn I'm a man on fire It don't have ... m a man on fire It don't have to get too serious with me It's a
76 6.You Can Call Me Al(Groove Armada Dub Redemption) need a photo-opportunity I want a shot at redemption Don't want ... shot at redemption Don't want to end up a cartoon In a cartoon graveyard Bonedigger Bonedigger Dogs in the moonlight Far away my well-lit door Mr. Beerbelly Beerbelly Get these mutts away fr ... using anymore If you'll be my bodyguard I can be your long lost pal I can call you Betty And Betty when you call me You can call me Al A man walks down the street ... span of attention And whoa my night
77 1.Naked Truth that hard to choose Sex so amazing I can't replace it Don't wanna waste it I wanna call you up sometimes Whenever you cross my mind When I go ... back in time good love's hard to find I know you remember when we usedto be more than friends I know that was way back when But can we fuck again? Girl I don't wanna talk ... gain? Girl I don't wanna talk too much I just wanna see your naked truth Girl I don't wanna talk ... truth Girl I don't wanna talk too much I jus
78 3.Mad Love le up yuh bodyJiggle up yuh sinting Love me love me like that Love me like we ain't never let go(How you mean?) Love me love me like that Poco ... ike that Poco poco muy muy lento(Zeen!) Take your time and do it just like we were inJamaica or New York(Woop woop woop woop) Love me love me like that Love me gi ... girl cau' me lovin' how your body fat gimme some a dat Lovin' how your booty pop when the beat drop Come in my baby when you do it is a wrap Love the energy when ...
79 9.No Lie na be lit tonight Baby girl yuh a carry ten ton a phatness gimme some a' dat Mixed wid the badness look how she hot Shaped like goddess but a nah jus dat Is a good piece'a ment ... cyah detach Mainly my aim is to give you this love Hypnotic the way you move Let me acknowledge the way you do And I would not lie baby you Beam me up like Scott ... you move That's why I wanted to get to you And I would not lie baby you Move so hypnotic No lie-i-ie Gyal we never
80 9.No Such Thing Thing Too many people in this bar I can't hear myself think over the guitar I can tell you wanna get out of here and disappear don't ya ba ... and disappear don't ya baby? Too many lights on in the street I can see the way that you're looking at me And the way you're slipping off yourJimmy Choo's like y ... rJimmy Choo's like you wanted too since we got here Now we're driving down the highway pulling in my place Got your hand over my knee Now that we're alone I'm gon ...
81 11.Island Time he world stop spinning? I swear I felt it slowing down for a minute I know it sounds crazy But looking at you baby With your summer hair that' ... ling down in slow motion Your body's swaying like the waves in the ocean I know that you're thinking exactly what I'm thinking If I could go anywhere I wouldn't g ... e ain't gotta leave this room To make it feel like a honeymoon Don't need copper- ... a honeymoon Don't need copper-tone on your skin When my hands can still pre
82 9.On A Body Like You(Provi Remix) br>9.On A Body Like You(Provi Remix) Say that say that I'm the only one Say that say that the ... nly one Say that say that the night has just begun You got me feeling like(feeling like) I gotta stay all ... eeling like) I gotta stay all night(stay all night) I watch you movin' you movin' to me see where this can go I got you choosin' you choosin' ... got you choosin' you choosin' to be somebody to know Tell me what I gotta do On a body(
83 31.On A Body Like You(Provi Remix Extended Version) r>31.On A Body Like You(Provi Remix Extended Version) Say that say that I'm the only one Say that say that the ... nly one Say that say that the night has just begun You got me feeling like(feeling like) I gotta stay all ... eeling like) I gotta stay all night(stay all night) I watch you movin' you movin' to me see where this can go I got you choosin' you choosin' ... got you choosin' you choosin' to be somebody to know Tell me what I gotta
84 2.Over Again knew what to do we were such a mess We were texting we were calling we were checking in We said we ought ... checking in We said we ought to play a show in honor of our friend Well now that show's finally here it's ... that show's finally here it's tonight Supposed to go to the bowl get on stage dim the lights With our friends and our family in his name celebrate There's no way that I'll be ready ... e's no way that I'll be ready to get back up on t
85 2.APESHIT ) He like to roll the weed(roll with me) He wanna be with me(be with me) He wanna give me that vitamin D(D!) Ice ornaments icy style ... D(D!) Ice ornaments icy style tournaments(whoo!) You ain't on to this(no!) don't think they on to this(no!)(Yeet yeet yeet yeet yeet yeet) Bought him a jet(Yeet yeet yeet yeet yeet yeet) Shut down Colette(Yeet yeet yeet yeet ye ... the paw gimme the ball take a top shift(ball!) Call my girls and put'em all on a spaceship(brr!) Ha
86 2.Wasted On Each Other(浪費) r> Hold onto something I can feel the floor leaving We're done with coming up and way past coming down My ... p and way past coming down My body shakes a part of missing you I know you miss me ... issing you I know you miss me too I know you do Is it a sane desire? Is it insane ... t a sane desire? Is it insane to try? We let this runaway train catch fire(I don't care) I don't care all I want is you We can try ... all I want is you We can try to stop thi
87 1.Therapy came here to remember what it's like to hold someone And then I saw you dancing on your own and.. You look like therapy exactly what I need You're where the darkness mee ... the light The perfect remedy to heal this hurt in me Come be the therapy for me and me for you ... therapy for me and me for you tonight I can tell by the way that you move there's a cure for me somewhere in you Your ... for me somewhere in you Your touch your kiss and your body
88 8.BRACKETS was alive today I would go home and say'Dad I wanna tell you how much money I made' You know what he'd say?'You's a lying motherfuckerJoe Loui ... gas hating on me I ain't used to that Know a couple people wanna shoot for that I say'No no no chill it ain't no need for that' Them niggas tryna blow and ain't n ... ow they feel I ain't got shit to do with that I just sit back on cool and watch my paper stack And trip off how much bread them crackers take from that(Whoa whoa ...
89 5.Then came home to love You had it good you know I stood by your side I spend up so much time Try ... e I spend up so much time Try to make you happy I don't think you ever could be happy Maybe you should try some therapy Maybe you should lose a couple of homeboys ... n Look at me Cause I need you to understand Now when you think of latenight to me There in your bed true right that I guess what you had I loved you I loved you I loved you And when you think of my
90 12.Machine che in my body But if only I'd have no bones I know the air isn't breathable And it's no good for my lungs I feel an anger inside of me Burns ... was a machine I'd never have to worry I know that I could always press delete If I was a machine I wouldn't be affected By violence on the television screen Woul ... was a machine I'd never have to worry I know that I could always press delete If I was a machine I wouldn't be affected By violence on the television screen Woul ...
91 2.10000 Hours this time to use Nights on nights on nights(woo) Days on days on days(woo) Clock work ... days on days(woo) Clock work night work homework We don't take no breaks(woo)(woo)10000 hours of loving you baby10000 hours of loving you I'll put in the time if ... h some mem'ries Babe I'm'bout to take to take10000 hours of loving you Your body it's a problem Let me study get some knowledge from you yeah We can do this often Listen trust me you should can
92 1.Fall From Grace Langston Francis-Fall From Grace1.Fall From Grace[Verse1] I'm only human You look at me like you never knew that You cut me deep ... how we use it Feel you in my body you're my stimulant Truth is You got me hooked on this love[Hook] I'll admit I tripped on your waistline I awoke when I fell fr ... d fall gracefully[Verse2] You took a little bit Of me with you When we went through What we went through And I'm not innocent But I'm feeling like you s ... ent But I'm fee
93 5.Whatever You Do asted way too long There are days when I change with the weather ... hen I change with the weather To hold you in place would be wrong There's a road left behind me that I would rather not speak of And a hard one ahead of me ... of And a hard one ahead of me too I love you whatever you do But I got a life ... tever you do But I got a life to live too I never met a morning I could get through With nothing on my breath ... ugh With nothing on my breath to h
94 1.On The Loose you that night Make you tear up the room Yeah she loves when every ... room Yeah she loves when everybody's watching She knows the way her body moves She loves the way they all crawl back when she says She loves no ... ack when she says She loves nobody else but you She's on the loose(she's coming she's coming) She's on the loose She's coming she's coming for you She's on the lo ... derstand She doesn't know how to lose Yeah she loves when everybody's watchi
95 5.Living For Tonite(Live In Saarbrücken2015) iving For Tonite(Live In Saarbrücken2015) Always on the run Where you are going what you are doing Looking just for fun Love the twilight ... e just alright I'm living for tonite tonite Living for tonite tonite Working out my way Find some ramp-rats find some victims Bad games all ... nd some victims Bad games all night long We need to hid it just for fun Games we shouldn't play And if you need some help just wait I'm going out in ... elp just wa
96 1.Jumanji she came to do She wanna live life jumanji Girl you know I got just the place for you From the hips ... e place for you From the hips to the waist y'know Girl I'm loving your ratio Let me grip on and take control Have ... grip on and take control Have to turn up the radio Girl you know that's out the question I swear your ... out the question I swear your body is a blessing Big batty girl you got my attention I put that ... u got my attention I put that body t
97 2.Heartline ore Every night seein' all the same faces But I ain't seen you before I don't even know you know you know you But girl I think I love you love ... ' you again no sir What I got to lose I will take a chance Girl I'm not afraid in runnin' away ... 'm not afraid in runnin' away tonight though I put my heart on the line for you I put my heart on the line for you All my friends think I'm crazy maybe I've lost my ... de but Guess it's a good time to start I don't even k
98 13.Talk To Me r>13.Talk To Me Baby you cough my eye Attitude just what I like Sip it slow your nice The way you move Got me hypnotize I wanna know your ... ng if we could speak Speaking tongue How you feelin' in the dreams How you at alone I wanna take you I wanna take you down Baby put my hands on your ... own Baby put my hands on your body(hand on your body girl) I just wanna put love on top of gravity Feelin' that's keep rocking You know how ... t's keep rocking You kn
99 1.Welcome To The Rodeo 1.Welcome To The Rodeo Ayy ayy I ain't foldin' under pressure I ain't switchin' for no ho I ain't talkin' ... in' for no ho I ain't talkin' to no cop and I ain't tellin' on my bros Ain't no killer but don't push me fingers itchin' on that pole Niggas plottin' on my come-u ... ta watch they on my nose Long nights I sold drugs just to hit the studio Now I'm eatin' steak and shrimp bitch I ain't eatin' sloppy joe Look in ... in't eatin' sloppy joe Look into the m
100 3.Red Roses(Feat. Landon Cube) get high to pass time but bitch I ain't no fiend I got money on my mind I be stacking my green Shawty said she like my style I be dripping wi ... e naked pictures I don't like to be teased Say she got that super soaker well girl just let me see I ain't worried bout shit these niggas ain't scaring me I was d ... my bro then you went out and told Niggas say they down to ride but be folding like clothes Purple hearts all on my garment I ain't trusting a soul I roll up the

There can only be 100 items shown at a time, please add another word to narrow down the result.